Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Ι. | 7 Αυγούστου 2016, 16:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολύ σωστά θα πρέπει να αρθεί ο διαχωρισμός και η αδικία εις βάρος των εκπαιδευτικών ΠΕ 70.50/60.50 και να επεκταθεί και στο τρόπο κατάταξης των αναπληρωτών ΕΑΕ. Η εκπαίδευση πρέπει να νοείται ως ενιαία και να εφαρμόζεται το δόγμα . Οι σημερινοί εκπαιδευτικοί/παιδαγωγοί, καταρτίζονται σε μεγαλύτερο βαθμό σε σχέση με το παρελθόν στο πλαίσιο της γενικής αγωγής ώστε να διδάσκουν παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επιπροσθέτως, η επιπλέον εξειδίκευσή τους (μεταπτυχιακό, διδακτορικό, πολύχρονη προϋπηρεσία) εξασφαλίζει την καταλληλότητά τους και την πλήρη εξομοίωσή τους με τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 71/61.