Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαριάνθη | 7 Αυγούστου 2016, 17:32
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1) Τα μεταπτυχιακά στη Σχολική Ψυχολογία δε θα μετράνε? 2) Τι σημαίνει μόνιμη αναπηρία? Ούτε τα ΚΕΠΑ δίνουν μόνιμη αναπηρία 3) Ποια σεμινάρια θα μετράνε? Όσα έγιναν μέχρι το 2010 ή και μετά? 4) Το Τμήμα Νηπιαγωγών του ΑΠΘ ενώ έχει κατεύθυνση Ειδικής Αγωγής γιατί δε λαμβάνεται υπόψη ως ΠΕ61? 5) Όσοι εργάζονται στην ειδική αγωγή πρέπει να έχουν αποδεδειγμένη εξειδίκευση. Όπως στη γενική έτσι και στην ειδική αγωγή. Βάζετε στα μεταπτυχιακά πρακτική άσκηση και παράλληλα επιτρέπετε σε άτομα που έχουν επιμορφωθεί λίγο έως καθόλου να διδάσκουν στις δομές αυτές. Ποια είναι η λογική σε αυτό? 6) Ποια η σχέση της ενισχυτικής διδασκαλίας με την ειδική αγωγή και πόση προϋπηρεσία (παράγραφος 4γ) χρειάζεται κάποιος στην ενισχυτική διδασκαλία για να εργαστεί στην ειδική εκπαίδευση? 7) Άμεση θεσμοθέτηση νομικού πλαισίου το οποίο να προστατεύει τους αναπληρωτές οι οποίοι τόσα χρόνια οργώνουν την Ελλάδα και κάθε χρόνο δε ξέρουν που θα βρίσκονται, 8) Άμεσοι διορισμοί και όχι υπεκφυγές βάζω τον έναν στη θέση του άλλου χωρίς προσόντα. 9) Αν θέλετε να περάσει η τροπολογία αλλάξτε όλα τα πανεπιστημιακά προγράμματα σπουδών έτσι ώστε όλοι οι εκπαιδευτικοί να έχουν εξειδίκευση και στην ειδική αγωγή και να έχουν δικαίωμα πρόσληψης και στις δυο δομές (γενική και ειδική)