Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Νικηφόρος | 7 Αυγούστου 2016, 18:11
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Όπως ο ιατρός τελειώνει Γενική Ιατρική κι έπειτα κάνει εξειδίκευση στην καρδιολογία, οφθαλμολογία ή ορθοπεδική κι ο/η γυμναστής/τρια που πρώτα τελειώνει Γενική Φυσική Αγωγή κι ύστερα ακολουθεί ειδικότητα Ειδικής Αγωγής κάτι αντίστοιχο οφείλει να κάνει κι οποιοσδήποτε εκπαιδευτικός επιθυμεί να εργαστεί στην Ειδική Αγωγή. Δηλαδή, να αποκτήσει παιδαγωγική επάρκεια πρώτα στην Γενική Αγωγή και πολυετή εμπειρία για να γνωρίζει τις βασικές παιδαγωγικές θεωρίες και το τι «εστί» παιδί Γενικής Αγωγής για έναν και μόνο λόγο:Για να το έχει ως πρότυπο όταν εκπαιδεύει μαθητές και μαθήτριες που χρήζουν Ειδικής Εκπαιδευτικής Αγωγής προσπαθώντας να τους/τις φτάσει στο επίπεδο του παιδιού της Γενικής Αγωγής.