ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΙΣΩΠΕΔΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ. Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΛΠ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΩΡΩΝ, ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΠΟΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ .ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΩΡΕΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ ΟΤΙ Η ΧΩΡΑ ΒΡΙΣΚΕΤΑΙ ΣΕ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΙΣΩΠΕΔΩΝΟΝΤΑΙ ΟΛΑ. Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΧΩΡΙΣ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΘΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ. ΤΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ, ΤΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΛΠ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΟΥΝ ΔΑΣΚΑΛΟΥΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΜΕ ΤΟ ΔΑΣΚΑΛΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΙ ΝΑ ΔΙΑΚΡΙΝΟΥΝ ΑΝ ΕΝΑΣ ΜΑΘΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΔΥΣΚΟΛΙΑ Η ΟΠΟΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ. Ο ΕΙΔΙΚΟΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΑΡΕΜΒΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΜΑΘΗΤΗ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΙ Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ ΜΕ ΕΝΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ ΟΡΙΣΜΕΝΩΝ ΩΡΩΝ, ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΤΟ ΜΑΘΗΤΗ. ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΝΩ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΧΟΥΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΗΡΞΑΝ ΠΟΤΕ, ΣΑΝ ΝΑ ΜΗΝ ΠΡΟΣΦΕΡΑΝ ΠΟΤΕ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΕΛΘΟΥΝ ΟΙ ΠΛΕΟΝΑΖΟΝΤΕΣ ΤΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Η ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΕΤΑΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΧΡΟΝΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΤΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΕΝΑ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ. ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΤΑΚΤΙΚΟ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ ΩΣΤΕ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΝ ΟΙ ΕΙΔΙΚΟΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΤΟΥΣ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ .ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥΣ, ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΩΡΕΣ, ΚΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΔΙΑΤΑΡΑΣΣΕΤΑΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΑΝΥΠΑΡΞΙΑΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ.