Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη comba | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΡΩΤΑ Ο ΜΑΘΗΤΗΣ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι ισχύουν τα παρακάτω: 1ον:Πρώτα η ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΕΠΑΡΚΕΙΑ η οποία αποδεικύεται με: α)διδακτορικό στην παιδαγωγική,διδακτική κ.α. β)μεταπτυχιακό στην παιδαγωγική,διδακτική κ.α. γ)ΑΣΠΑΙΤΕ 2ον:πέραν των παραπάνω[ΠΙΝΑΚΑΣ-1] οι οποίοι ΠΡΟΤΑΣΣΟΝΤΑΙ ,να μοριοδοτούνται με συντελεστές βαρύτητας όλα όπως και στον λοιπό Δημόσιο Τομέα δηλαδή "ΑΣΕΠ ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ" ήτοι [ΠΙΝΑΚΑΣ-2]: α)Πτυχία (βασικό,μεταπτυχιακό,διδακτορικό) β)Βαθμός βασικού πτυχίου γ)Εμπειρία δ)Γλωσσομάθεια ε)Γνώση Η/Υ στ)Γραπτός Διαγωνισμός ΑΣΕΠ (ο οποίως θα ισχύει για 5 ετη όπως το αντίστοιχο ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ) ζ)Εντοπιότητα η)Κοινωνικά κριτήρια (αρ.τεκνων,ΑΜΕΑ,κ.λ.π) από τα παραπάνω κριτήρια θα βγαίνει μια τελική βαθμολογία με την οποία ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΑ θα κατατάσσονται όλοι[ΠΙΝΑΚΑΣ-1]&[ΠΙΝΑΚΑΣ-2] βάσει των προσόντων τους. Διότι εκτός από τον γραπτό διαγωνισμό υπαρχει και ο αντικειμενικότερος "ΑΣΕΠ ΜΕ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ" όπως ισχύει για κατηγορίες Τ.Ε. & Π.Ε. σε όλο το λοιπό Δημόσιο Τομέα .