Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ευφροσύνη | 7 Αυγούστου 2016, 18:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν νοείται η Ειδική Αγωγή μόνη της,αυτόνομα δηλαδη.Από την στιγμή που Παιδαγωγικές Θεωρίες της Γενικής Αγωγής εφαρμόζονται κατά κόρον στην Ειδική, η ύλη είναι κοινή αναφορικά με την παράλληλη στήριξη και τα Τμήματα Ένταξης τότε είναι αντιληπτή η απόλυτη συνάφεια της Ειδικής με την Γενική. Άρα,αναγνώριση της προϋπηρεσίας οσων υπηρετούν στην Ειδική και ως προϋπηρεσία στην Γενική. Κι αναγνώριση προϋπηρεσίας όσων διδασκουν έστω κι ένα παιδί Ειδικής Αγωγής σε δομή Γενικής ως προϋπηρεσία και στην Ειδική.Προϋπόθεση οσων εργαζονται στην Ειδικη Αγωγη να λαμβανουν υποχρεωτικα παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ) το οποίο αφορά τους αποφοίτους του Βόλου και του Μακεδονίας Απαραιτητο όσων εργάζονται στην Ειδική Αγωγή για 5 συναπτά έτη να εργαστούν έπειτα στην Γενική για 2-3.