Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Σ. | 7 Αυγούστου 2016, 19:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθεί από το άρθρο 21, παράγραφος 4 τα ακόλουθα: εε) Έχουν προϋπηρεσία σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας. γ) Αν εξακολουθεί να συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά κατά προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης που υλοποιούνται από τους αρμόδιους φορείς για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών». Τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας δεν έχουν καμία σχέση με την Ειδική Αγωγή και δεν πρέπει να θεωρούνται ως προσόν για τους μόνιμους για μετάθεση στην ΕΑΕ. Επίσης προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο εκπαιδευτικός χωρίς καμία εξειδίκευση και γνώση στην Ειδική Αγωγή να μπορεί να εργαστεί σε δομή ΕΑΕ.