Ως προς τη στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των ΚΕΔΔΥ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι, η οποία γίνεται από: αα) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ και ββ) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ έχει γίνει παράλειψη και των διδακτορικών και μεταπτυχιακών στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, η οποία αποτελεί ισότιμο και κατοχυρωμένο προσόν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και ίσχυε όλα τα χρόνια από την αρχή της δημιουργίας των δομών της ειδικής αγωγής.
Χρειάζεται να συμπληρωθεί και ο όρος ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ μιας και είναι και είναι επιστημονικά και εκπαιδευτικά ορθό και δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 60/70 (με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ) και οι οποίοι προσφέρουν τόσα χρόνια νόμιμα τις υπηρεσίες τους στην ΕΑΕ.
Συμφωνώ με όλο το υπόλοιπο άρθρο και θεωρώ πως είναι στην κατεύθυνση της ενιαίας εκπαίδευσης και της ισότιμης μεταχείρησης όλων των παιδιών!!!
Ως προς τη στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, των ΤΕ, των ΚΕΔΔΥ, των προγραμμάτων πρώιμης παρέμβασης, των προγραμμάτων παράλληλης στήριξης και παροχής διδασκαλίας στο σπίτι, η οποία γίνεται από: αα) Διδακτορικό δίπλωμα στην ΕΑΕ και ββ) Μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στην ΕΑΕ έχει γίνει παράλειψη και των διδακτορικών και μεταπτυχιακών στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ, η οποία αποτελεί ισότιμο και κατοχυρωμένο προσόν στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση και ίσχυε όλα τα χρόνια από την αρχή της δημιουργίας των δομών της ειδικής αγωγής. Χρειάζεται να συμπληρωθεί και ο όρος ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ μιας και είναι και είναι επιστημονικά και εκπαιδευτικά ορθό και δίκαιο για τους εκπαιδευτικούς ΠΕ 60/70 (με διδακτορικό ή μεταπτυχιακό στη ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ) και οι οποίοι προσφέρουν τόσα χρόνια νόμιμα τις υπηρεσίες τους στην ΕΑΕ. Συμφωνώ με όλο το υπόλοιπο άρθρο και θεωρώ πως είναι στην κατεύθυνση της ενιαίας εκπαίδευσης και της ισότιμης μεταχείρησης όλων των παιδιών!!!