Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη AΛΙΚΗ Λ. | 8 Αυγούστου 2016, 00:42
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η εκπαίδευση των παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στο δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα ( Π.Ε και Δ.Ε) πρέπει να παρέχεται από τους εκπαιδευτικούς με εξειδίκευση στην Ειδική Παιδαγωγική ,εφόσον έχουν ως προπτυχιακές σπουδές Παιδαγωγικά στη Γενική Αγωγή. Το παράδειγμα του νευρολόγου γιατρού ή του παιδιάτρου χωρίς τις σπουδές στην ιατρική θα μας ήταν αδιανόητο. Σε ένα « σχολείο για όλους» , στο πνεύμα της Διεθνούς Συμβάσεως για τα δικαιώματα των μαθητών Αμεεα και σύμφωνα με τις αρχές της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης θα ήταν άδικο οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί στη γενική αγωγή με διδακτική προϋπηρεσία και μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακούς τίτλους στην ΕΑΕ να έπονται ή να βρίσκονται στο τέλος ενός πίνακα κατώτεροι των αποφοίτων με προπτυχιακό τίτλο στην ειδική αγωγή. Και βέβαια για να φτάσουμε «σήμερα» σε ένα δημόσιο σχολείο που παρέχει τη μοναδική δυνατότητα δωρεάν ειδικής εκπαίδευσης(Ν.1566/1985) σε πολλές δομές και των δύο βαθμίδων εκπαίδευσης ( ειδικά σχολεία, Τ.Ε., ΕΕΕΕΚ , ΤΕΕ Α΄και Β΄΄, κατ΄ οίκον διδασκαλία, ΚΔΑΥ /ΚΕΔΔΥ) οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί Π.Ε 60 και Π.Ε 70 με εξειδίκευση υπηρετούν και εργάστηκαν στην εδική αγωγή με ζήλο και αγάπη για τους μαθητές τους, παρά την στενή, συντεχνιακή, πολιτική αντίληψη των προηγούμενων κυβερνώντων , την αντιφατική πολυνομία στην ειδική αγωγή και την διοικητική αδυναμία στην εκπαιδευτική πράξη. Θα ήταν το λιγότερο άδικο να «απειλούνται» οι οργανικές τους θέσεις , γιατί κάποιοι στόχευαν στον « κατακερματισμό» των εκπαιδευτικών της ειδικής εκπαίδευσης . Ευχαριστούμε τους συναδέλφους στο ΥΠΠΕΘ που σταματούν αυτό τον κατακερματισμό και τον διαχωρισμό των εκπαιδευτικών που καθημερινά αξιώνουν μέσα από τη επιστημονική τους νομιμότητα και ακαδημαϊκή γνώση να εργαστούν για τους μαθητές Αμεεα χωρίς συντεχνιακά στερεότυπα μέσα από έναν ενιαίο νόμο για την εκπαίδευση, με την ειδική αγωγή και εκπαίδευση αναπόσπαστο μέρος του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος, με βασική σχολική δομή το γενικό και ειδικό σχολείο στην 12χρονη υποχρεωτική εκπαίδευση.