Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αντώνιος Σκόδρας | 8 Αυγούστου 2016, 01:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το παρόν άρθρο αντιβαίνει στην αρχή της ισονομίας που ορίζει το Σύνταγμα της Χώρας μας. Ουσιαστικά θεωρεί πιο "άξιο" έναν μόνιμο εκπαιδευτικό χωρίς κανένα μεταπτυχιακό, διδακτορικό, ούτε καν σεμινάριο αλλά ούτε και με προϋπηρεσία στην ειδική αγωγή, να υπηρετήσει σε ειδικό σχολείο, σε σχέση με έναν αναπληρωτή που έχει διδακτορικό και πολυετή προϋπηρεσία στην ειδική. Καταργεί τον κλάδο .50 και ουσιαστικά ωθεί στην ανεργία τους αναπληρωτές οι οποίοι στήριξαν επί το πλείστον τα ειδικά σχολεία όλα αυτά τα χρόνια και επενδύσανε πάνω στο επάγγελμα τους, αναβαθμίζοντας τις γνώσεις τους με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, σεμινάρια, νοηματική κ.α, τα οποία κόπιασαν να τα αποκτήσουν διαθέτοντας πολύ χρόνο και χρήματα. Τέλος αλήθεια έχει αναλογιστεί κανείς τις συνέπειες αυτού του άρθρου όσον αφορά τους μαθητές; Κατά πόσο θα μπορεί ένας άπειρος - μη καταρτισμένος εκπαιδευτικός να ανταπεξέλθει στις ιδιαιτερότητες-δυσκολίες που θα αντιμετωπίσει;