Το παρόν νομοσχέδιο έρχεται να καταδείξει αυτό που είναι απόρροια τόσο της Διακήρυξης της Salamanca και του Πλαισίου Δράσεων για την Ειδική Αγωγή της UNESCO (1994), όσο και της έκθεσης της UNESCO στο International Conference on Education με θέμα «Inclusive Education: The way of the future» (UNESCO International Bureau of Education, 2009). Ότι δηλαδή ένας εκπαιδευτικός με σπουδές στη γενική αγωγή και εξειδίκευση στην ειδική, μπορεί να εργαστεί και στις δύο δομές (γενική και ειδική), εφόσον η εκπαίδευση και η εκπαιδευτική πορεία θεωρείται ενιαία στα πλαίσια της ενσωμάτωσης και του "ενός σχολείου για όλους".
Το παρόν νομοσχέδιο έρχεται να καταδείξει αυτό που είναι απόρροια τόσο της Διακήρυξης της Salamanca και του Πλαισίου Δράσεων για την Ειδική Αγωγή της UNESCO (1994), όσο και της έκθεσης της UNESCO στο International Conference on Education με θέμα «Inclusive Education: The way of the future» (UNESCO International Bureau of Education, 2009). Ότι δηλαδή ένας εκπαιδευτικός με σπουδές στη γενική αγωγή και εξειδίκευση στην ειδική, μπορεί να εργαστεί και στις δύο δομές (γενική και ειδική), εφόσον η εκπαίδευση και η εκπαιδευτική πορεία θεωρείται ενιαία στα πλαίσια της ενσωμάτωσης και του "ενός σχολείου για όλους".