Επιτέλους μπαίνει τέλος στην άδικη πρόταξη των ΠΕ 71/61 έναντι των πραγματικών παιδαγωγών ΠΕ 70,50 και 60,50. Η συγκεκριμένη ρύθμιση πρέπει να επεκταθεί και στους αναπληρωτές.
Πιτσιρίκια με μηδέν εργασιακή εμπειρία περνούσαν μπροστά στους πίνακες από ανθρώπους με 2-3-4-5-6 χρόνια εμπειρίας σε δομές ΕΑ και 5-6 χρόνια σπουδών.
Επιπλέον μην ξεχνάμε πως οι απόφοιτοι ΕΑ του ΠΑΜΑΚ δεν έχουν καν παιδαγωγική επάρκεια... Πως λοιπόν τους βάζουμε σε τάξη και τους προτάσουμε κιόλας έναντι τόσων καταξιωμένων παιδαγωγών?
Μοναδικό μελανό σημείο των συγκεκριμένων ρυθμίσεων η δυνατότητα σε μόνιμους να μεταπηδήσουν χωρίς προσόντα σε δομές ΕΑ. Θα έπρεπε να ισχύει ότι και στους αναπληρωτές. Δηλαδή να έχουν σημαντική προϋπηρεσία ή μεταπτυχιακό/διδακτορικό.
Προς τη σωστή κατεύθυνση οι ρυθμίσεις αλλά διορθώστε το παραπάνω και επεκτείνετε τις ρυθμίσεις και τους αναπληρωτές.
Επιτέλους μπαίνει τέλος στην άδικη πρόταξη των ΠΕ 71/61 έναντι των πραγματικών παιδαγωγών ΠΕ 70,50 και 60,50. Η συγκεκριμένη ρύθμιση πρέπει να επεκταθεί και στους αναπληρωτές. Πιτσιρίκια με μηδέν εργασιακή εμπειρία περνούσαν μπροστά στους πίνακες από ανθρώπους με 2-3-4-5-6 χρόνια εμπειρίας σε δομές ΕΑ και 5-6 χρόνια σπουδών. Επιπλέον μην ξεχνάμε πως οι απόφοιτοι ΕΑ του ΠΑΜΑΚ δεν έχουν καν παιδαγωγική επάρκεια... Πως λοιπόν τους βάζουμε σε τάξη και τους προτάσουμε κιόλας έναντι τόσων καταξιωμένων παιδαγωγών? Μοναδικό μελανό σημείο των συγκεκριμένων ρυθμίσεων η δυνατότητα σε μόνιμους να μεταπηδήσουν χωρίς προσόντα σε δομές ΕΑ. Θα έπρεπε να ισχύει ότι και στους αναπληρωτές. Δηλαδή να έχουν σημαντική προϋπηρεσία ή μεταπτυχιακό/διδακτορικό. Προς τη σωστή κατεύθυνση οι ρυθμίσεις αλλά διορθώστε το παραπάνω και επεκτείνετε τις ρυθμίσεις και τους αναπληρωτές.