Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Βιβή Αντωνίου | 8 Αυγούστου 2016, 09:12
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Επειδή ο καθένας βλέπει τα πράγματα απο τη δική του θέση και πιστεύει ότι είναι ο μοναδικός που έχει το δίκιο με το μέρος του.Θεωρώ ότι το ζήτημα δεν είναι πια το αν θα διοριστούμε πια οι ΠΕ61 κ ΠΕ71. Το ζήτημα για μένα είναι αν θέλουμε να υπάρχει η ειδική εκπαίδευση στη χώρα μας. Παρατηρώ λοιπόν ότι δεν είναι αυτό που ενδιαφέρει τους υπεύθυνους. Υπάρχει ένα ενδιαφέρον στο να τακτοποιήσουμε τους δασκάλους γενικής ώστε να μη φανούν και να μην αισθανθούν απολυμένοι. Σαφώς υπάρχουν και ικανοί ειδικοί παιδαγωγοί ανάμεσα τους αλλά δυστυχώς ο στόχος δεν είναι να αποχτήσουν οι μαθητές με ΕΕΑ τη σωστή εκπαίδευση που δικαιούνται. Επειδή όμως διάβασα ότι οι σπουδές μας ήταν ελλιπείς και ότι πρέπει να έχεις προϋπηρεσία στη γενική για να μπορείς να δουλέψεις στην Ειδική. Είσαστε σοβαροί μετά από 20 και 10 χρόνια προϋπηρεσίας στην γενική θα έχει κάποιος τα προσόντα να δουλέψει στην Ειδική; Όταν το μόνο που ενδιαφέρει αρκετούς είναι να βγάλουν την ύλη; ή να έχουν το βιβλίο του δασκάλου για να δουν τι θα κάνουν στο επόμενο μάθημα; Τελειώνοντας θέλω να πω ότι οι πανεπιστημιακές σχολές Ειδικής Αγωγής μας προετοίμασαν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο πάνω στην γενική εκπαίδευση και μετά στην Ειδική αγωγή.Δεν γίνεται να πετάξουμε 4 χρόνια βασικών σπουδών.Ή μάλλον γίνεται στην Ελλάδα.