Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Φωτεινή Γ | 8 Αυγούστου 2016, 11:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ας μας εξηγήσει το Υπουργείο τη σκοπιμότητα ίδρυσης τμημάτων ειδικής αγωγής, όταν αποφασίζει να καλύψει τα κενά των δομών ΕΑΕ με μόνιμους ανειδίκευτους δασκάλους γενικής και δεν έχει διορίσει ούτε έναν εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής ΠΕ 71/61 σε 15 χρόνια. Είναι κατανοητό ότι αφού έχουν κλείσει οι πόρτες της γενικής οι συνάδελφοι επιθυμούν να εργαστούν στην ειδική, αλλά ας μην τα ισοπεδώνουμε όλα. Όπως οι ΠΕ71 δεν μπορούν να διοριστούν σε θέσεις ΠΕ70 γιατί δεν έχουν το βασικό πτυχίο, το ίδιο πρέπει να ισχύει και αντίστροφα. Αντιστοίχως αφού η εκπαίδευση είναι ενιαία, αν οι ΠΕ70 έχουν δικαίωμα διορισμού στην ΕΑΕ, ας δοθεί και στους ΠΕ71 το ίδιο δικαίωμα και να μπορούν να συμμετέχουν σε ΑΣΕΠ γενικής με αναγνώριση της προϋπηρεσίας τους από την ειδική. Όχι και τόσο δίκαιο, ε; Ας κοιτάξει επιτέλους το Υπουργείο το καλό των μαθητών και των γονιών τους και ας κάνει μόνιμους διορισμούς των κατάλληλα εξειδικευμένων ειδικών παιδαγωγών. Αγάπη και μεράκι έχουν όλοι, αλλά δεν αρκεί για την εκπαίδευση των παιδιών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.