Διακρίνω άγνοια στο πως λειτουργούν οι νόμοι, ΦΕΚ και τελικώς εγκύκλιοι. Αναφέρω μόνο τα ποιο, κατά την γνώμη μου, σημαντικά:
1. αμφισβητήτε ευθέως ο Ν.3966/2011,
2. εξίσωση των σεμιναρίων με μεταπτυχιακά το οποίο αντιτίθεται με ολα τα ΦΕΚ που αποδίδουν σχετικά δικαιώματα σε οιαδήποτε κύκλο σπουδών,
3. αναφέρεται ο μηχανισμός ΑΣΕΠ, που ποτέ δεν δώθηκε μέχρι σήμερα στους ΠΕ 61 κ΄ 71, και κατά συνέπεια τίθεται θέμα αντισυνταγματικότητας μέσω του Άρθρου 22 παρ. 3.
Το γεγονός και μόνο ότι υπάρχουν αντιφάσεις μέσα στο ίδιο νομοθέτημα, και αμφισβητούνται παρελθόντες νόμοι, με λυπούν ιδιαιτέρως καθώς υποδεικνύουν πως οι ίδιοι οι "νομοθέτες" (με άλλα λόγια οι κοι/κες του ΥΠΠΕΘ) δεν αντιλαμβάνονται ότι υπάρχουν νομικά κατοχυρωμένες δομές και μηχανισμοί. Με άλλα λόγια αμφισβητούμε τους ιδίους μας τους εαυτούς.
Προσοχή στο γεγονός πως οιαδήποτε επαγγελματικός σύλλογος καταφύγει στο ΣτΕ θα δικαιωθεί (ανεξαρτήτως κωδικού 70, 70.50, 71 κοκ), και το ίδιο το ΥΠΠΕΘ θα βρεθεί να έχει διαπράξει ατόπημα (βλ. σχετική λίστα μεταπτυχιακών ΕΑΕ που "αναγνώριζε" και τελικώς απέσυρε, ακύρωση εγκυκλίου προσλήψεων ΕΑΕ που δεν εστάλη στο ΣτΕ και φυσικά ακυρώθηκε και τελικώς αναθεωρήθηκε, κοκ).
Διακρίνω άγνοια στο πως λειτουργούν οι νόμοι, ΦΕΚ και τελικώς εγκύκλιοι. Αναφέρω μόνο τα ποιο, κατά την γνώμη μου, σημαντικά: 1. αμφισβητήτε ευθέως ο Ν.3966/2011, 2. εξίσωση των σεμιναρίων με μεταπτυχιακά το οποίο αντιτίθεται με ολα τα ΦΕΚ που αποδίδουν σχετικά δικαιώματα σε οιαδήποτε κύκλο σπουδών, 3. αναφέρεται ο μηχανισμός ΑΣΕΠ, που ποτέ δεν δώθηκε μέχρι σήμερα στους ΠΕ 61 κ΄ 71, και κατά συνέπεια τίθεται θέμα αντισυνταγματικότητας μέσω του Άρθρου 22 παρ. 3. Το γεγονός και μόνο ότι υπάρχουν αντιφάσεις μέσα στο ίδιο νομοθέτημα, και αμφισβητούνται παρελθόντες νόμοι, με λυπούν ιδιαιτέρως καθώς υποδεικνύουν πως οι ίδιοι οι "νομοθέτες" (με άλλα λόγια οι κοι/κες του ΥΠΠΕΘ) δεν αντιλαμβάνονται ότι υπάρχουν νομικά κατοχυρωμένες δομές και μηχανισμοί. Με άλλα λόγια αμφισβητούμε τους ιδίους μας τους εαυτούς. Προσοχή στο γεγονός πως οιαδήποτε επαγγελματικός σύλλογος καταφύγει στο ΣτΕ θα δικαιωθεί (ανεξαρτήτως κωδικού 70, 70.50, 71 κοκ), και το ίδιο το ΥΠΠΕΘ θα βρεθεί να έχει διαπράξει ατόπημα (βλ. σχετική λίστα μεταπτυχιακών ΕΑΕ που "αναγνώριζε" και τελικώς απέσυρε, ακύρωση εγκυκλίου προσλήψεων ΕΑΕ που δεν εστάλη στο ΣτΕ και φυσικά ακυρώθηκε και τελικώς αναθεωρήθηκε, κοκ).