Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Πέτρος Γαβαλάκης | 4 Δεκεμβρίου 2009, 11:58
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σχεδιασμός για μεσομακροπρόθεσμη αξιοποίηση δεδομώνων Θα πρότεινα να γίνει προσπάθεια να αξιοποιηθούν όλα αυτά τα δεδομένα που για χρόνια συγκεντρώνει το Υπουργείο Παιδείας (αφού βέβαια καθοριστεί το πλαίσιο ευθυνών εντός της σχολικής μονάδας ώστε αυτά να είναι ακριβή), όπως: - όσα συγκεντρώνονται μέσω του Survey (και που για την επεξεργασία τους είμαι σίγουρος ότι ξοδεύει κάθε χρόνο ένα μεγάλο ποσό για άδειες λογισμικού στατιστικής επεξεργασίας) - τα δημογραφικά δεδομένα (το εθνικό δημοτολόγιο και εθνικό ληξιαρχείο είναι προς ολοκλήρωση, κάποια στοιχεία θα μπορούν να δώσουν προς αυτή την κατεύθυνση — με τους μετανάστες δεν γνωρίζω τι γίνεται…) - ο αριθμός/τάση κυήσεων, των εκπαιδευτικών/υπηρεσιακών αδειών κλπ - τα στοιχεία τρέχουσας τοποθέτησης του εκπαιδευτικού δυναμικού (άραγε το eDataCenter μπορεί να βοηθήσει σ’αυτό ή περιλαμβάνει μόνο τους μετατεθέντες;) - οι προτιμήσεις των εκπαιδευτικών (- έστω κι αν αυτές έχουν διαμορφωθεί χρόνια τώρα βάσει των συγκεκριμένων δυνατοτήτων μετακίνησης που παρέχει το τρέχον πλαίσιο – νόμιμων, νομότυπων και ..λοιπών) κλπ Τα στοιχεία αυτά (εννοείται έχοντας αφήσει εκτός όποια από αυτά μπορούν να αποτελούν προσωπικά δεδομένα) θα μπορούσαν να δοθούν προς τρίτους φορείς (ερευνητικές ομάδες, ομάδες ενδιαφερομένων κλπ) ως πρωτόλεια (raw) δεδομένα. Αφού οριστούν κάποιες συγκεκριμένες μετρικές απόδοσης (π.χ. από την απλή μετρική που χρησιμοποιείται σήμερα του αριθμού αιτήσεων που ικανοποιήθηκαν μέχρι συνδυαστικών μετρικών με βάρη που θα δίνουν έμφαση σε όσα θίγονται στις υπόλοιπες προτάσεις που έχουν κατατεθεί), όλο και κάποιος βελτιωμένος αλγόριθμος κατανομής μπορεί να προκύψει εφαρμόζοντας όλες αυτές τις τεχνικές μοντελοποίησης, τους προηγμένους σχετικούς αλγορίθμους (π.χ. μεθευρετικοί, προσαρμοστικοί, εξελικτικοί, πολυκριτήρια προσέγγιση κλπ), με τα οποία καταπιάνεται η ακαδημαϊκή και ερευνητική κοινότητα σε πλήθος προβλημάτων παρόμοιας πολυπλοκότητας… Περισσότερα ή/και για σχόλια, εδώ: http://pgaval.wordpress.com/2009/11/16/teacher-need-models/ Ευχαριστώ.