Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ανδριανός | 8 Αυγούστου 2016, 14:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αξιότιμοι κύριοι του ΥΠΠΕΘ, η τροπολογία γίνεται σε σωστές βάσεις, αφού δίνει τη δυνατότητα στο μόνιμο προσωπικό της ελληνικής παιδείας, ν' απασχοληθεί στην ειδική εκπαίδευση. Απαραίτητη προϋπόθεση όμως χρειάζεται να ειναι η κατοχή τουλάχιστον μεταπτυχιακής εξειδίκευσης στην ΕΑΕ και οχι ορισμένες ώρες προϋπηρεσίεας σε αυτή. Συνεχίστε ν' αξιοποιείτε τους αναπληρωτές ειδικής αγωγής που ειναι κάτοχοι μεταπτυχιακής ειδίκευσης, λαμβάνοντας όμως υπόψη τα κρίτηρια που θέσπισε το ΙΕΠ, με αναδρομική ισχύ, ελέγχοντας με αυτό τον τρόπο την ποιοτική παροχή υπηρεσιών. Απαιτείται αναδρομική διάκριση των μεταπτυχιακών τίτλών σε διετή/μονοετή με πρακτική/χωρίς δινοντας διακριτή μοριοδότητη στους πίνακες ανάλογα με τα κριτήρια που οι τίτλοι διαθέτουν. Τέλος, συστήνεται η ουσιαστική εφαρμογή του θεσμού της Επαγγγελματικής Αγωγής στην (Ειδική) Εκπαίδευση από καταρτισμένους επαγγελματικούς συμβούλους με μεταπτυχιακή ειδίκευση, λαμβάνοντας υπόψη τα κριτήρια του ΙΕΠ. Η Εκπαίδευση χρειάζεται να διασυνδέεται με την αγορά εργασίας, μειώνοντας με αυτό τον τρόπο το ποσοστό ανεργίας των ΑμεΑ και ενισχύοντας την κοινωνική τους ένταξη. Με εκτίμηση