Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Γ. | 8 Αυγούστου 2016, 14:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Τα επαγγελματικά δικαιώματα απορρέουν απο τον βασικό τίτλο σπουδών. Δε νοείται ένας δάσκαλος να κάνει μεταπτυχιακές σπουδές στην ψυχολογία και να μπορεί να ασκήσει το επάγγελμα του ψυχολόγου. Ομοίως και στην ειδική αγωγή. Πρόταξη των εκπαιδευτικών των κλκάδων ΠΕ 61 και ΠΕ 71 και και περιπτώσει εξάντλησης αυτών, ας ακολουθούν εκπαιδευτικοί με αυξημένα τυπικά προσόντα. Πρόχειρη η ρύθμιση για αποσπάσεις μόνιμων εκπαιδευτικών με σεμινάρια ή εμπειρία στην ενισχυτική διδασκαλία σε δομές ΕΑΕ. Υποτίθεται, ότι δίνεται έμφαση στη στήριξη της ειδικής εκπαίδευσης, αλλά με όλες αυτές τις διατάξεις και για δήθεν εξίσωση εκπαιδευτικών, φαίνεται ότι φυλλορροεί.