Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Ιωαννα Κ. | 8 Αυγούστου 2016, 14:26
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
H εξίσωση των αποφοίτων των κατα παραγγελια και εξ αποστάσεως μεταπτυχιακών απο τις βαλκανικές χωρες χωρις Πρακτική Άσκηση και με ελάχιστη ουσιαστική κατάρτιση πάνω στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες με τους αποφοίτους των τμημάτων του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και του Πανεπιστημίου Μακεδονίας είναι άστοχη και σκανδαλώδης. Απο την ηθική του πλευρά, είναι τουλάχιστον ντροπιαστικό και προβάλλει τον χαρακτήρα και το ποιόν του Υπουργείου Παιδείας να εξισώνεται η αφοσίωση και οι κόποι ζωής των Ειδικών Παιδαγωγών με τα καιροσκοπικά κίνητρα των Παιδαγωγών Δημοτικής Εκπαίδευσης και κατόχων "μεταπτυχιακού" τίτλου σπουδών. Οι απόφοιτοι των τμημάτων των Πανεπιστημίων Θεσσαλίας και Μακεδονίας είναι σαφέστατα καλύτερα καταρτισμένοι και κυριως πιο έμπειροι απο τους κατόχους "μεταπτυχιακών" τίτλων και αυτό γίνεται φανερό απο τα αξεπέραστα προβλήματα που αντιμετωπίζουν ως αναπληρωτές στις ΣΜΕΑΕ οι κάτοχοι των αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακών τίτλων. Συμφωνώ στην κατάργηση του κλάδου 70.50 και προτείνω την αναστολή οποιουδήποτε δικαιώματος πάνω στην Ειδική Αγωγή και Εκπαιδεύση όλων των ατόμων, μη αποφοίτων των προπτυχιακών τμημάτων Ειδικής Αγωγής των ελληνικών πανεπιστημιακών ιδρυμάτων.