Το νομοσχέδιο επιτρέπει σε μόνιμους εκπαιδευτικούς να δουλεύουν στην ειδική αγωγή με σεμινάρια ή και χωρίς κανένα προσόν όταν από τους αναπληρωτές ζητείται μάστερ για να ενταχθούν στους πίνακες ενώ τα σεμινάρια από το 2010 και μετά δεν είναι αποδεκτά. Αυτό δείχνει ότι δεν υπάρχει ισότιμη μεταχείριση για τους εργαζόμενους στην ειδική αγωγή, αφού για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς προωθούνται ευνοϊκότεροι όροι.
Το νομοσχέδιο επιτρέπει σε μόνιμους εκπαιδευτικούς να δουλεύουν στην ειδική αγωγή με σεμινάρια ή και χωρίς κανένα προσόν όταν από τους αναπληρωτές ζητείται μάστερ για να ενταχθούν στους πίνακες ενώ τα σεμινάρια από το 2010 και μετά δεν είναι αποδεκτά. Αυτό δείχνει ότι δεν υπάρχει ισότιμη μεταχείριση για τους εργαζόμενους στην ειδική αγωγή, αφού για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς προωθούνται ευνοϊκότεροι όροι.