Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης2. Μεταθέσεις και ΑποσπάσειςΣχόλιο του χρήστη Ταμπάκος Κωνσταντίνος | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:00
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Λέτε ότι: "Θα επανεξεταστούν οι προϋποθέσεις και τα κριτήρια μετάθεσης και απόσπασης και θα ρυθμιστούν με δικαιότερο τρόπο τα θέματα που αφορούν τις ειδικές κατηγορίες εκπαιδευτικών." Επειδή αυτό το μεταφράζω ως εξής (στα κριτήρια μετάθεσης αναφέρομαι): Μπορεί να αυξήσετε τα μόρια του γάμου από 4 σε 10, των δύο πρώτων τέκνων από 4 σε 10 το καθένα, των υπολοίπων από 6 σε 20 και πιθανώς να σκέφτεστε να μοριοδοτήσετε γενναία αναπηρίες, παιδιά με ειδικές ανάγκες και οτιδήποτε άλλο μπορεί να θεωρηθεί ως κοινωνικό κριτήριο, έτσι ώστε να βοηθήσετε αυτήν την κατηγορία των εκπαιδευτικών να μετατεθεί πιο γρήγορα. Για να είστε όμως δίκαιη προς όλους και με δεδομένου ότι η προθεσμία υποβολής αίτησης για μετάθεση λήγει σε λίγες μέρες θα έπρεπε αυτό να το είχατε αποσαφηνήσει. Εφ' όσον όμως δεν το κάνατε, το δίκαιο είναι και του χρόνου να ισχύσουν τα ίδια κριτήρια. Από εκεί και πέρα το συζηταμε. Σκεφτείτε το εξής: Κάποιος συνάδελφος να μη θέλει φέτος να μετατεθεί στο τόπο συμφερόντων του αλλά να θελήσει να καθίσει μια χρονιά ακόμα εκεί που βρίσκεται με σκοπό να μαζέψει κάποια μόρια ακόμα, έτσι ώστε να διεκδικήσει με περισσότερες αξιώσεις σχολείο της επιλογής του όταν μετατεθεί στην πόλη του. Αν εσείς αλλάξετε τα κριτήρια μετάθεσης και ισχύσουν από του χρόνου, τότε αυτός αν δεν είναι σε κάποια απ' τις κατηγορίες που θα μοριοδοτήσετε θα πάει πολύ πίσω στην κατάταξη χωρίς να το ξέρει. Καταλαβαίνεται επομένως τι θα πάθει ο άνθρωπος χωρίς να το περιμένει. Θέλω να το προσέξετε ιδιαίτερα το σημείο αυτό. Ευχαριστώ πολύ Ταμπάκος Κωνσταντίνος ΠΕ03 μαθηματικός Τρίκαλα