Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Φωτεινή Ν. | 8 Αυγούστου 2016, 15:10
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η τροπολογία που θέλετε να περάσετε είναι επιεικώς απαράδεκτη. Οι μόνιμοι συνάδελφοι δάσκαλοι γενικής αγωγής (ΠΕ70) και οι συνάδελφοι δάσκαλοι γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό ειδικής αγωγής (ΠΕ70.50) δεν είναι δυνατόν ούτε να προηγήθουν αλλά ούτε και να εξομοιώνονται με τους πλέον καταρτισμένους ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΥΣ ΠΕ71. Το θέμα με την πρόταξη των Ειδικών Παιδαγωγών (ΠΕ71) έχει λυθεί εδώ και χρόνια. Οι μονιμοι συνάδελφοι δεν είναι σε θέση να αναλάβουν και να εισχωρήσουν στην ειδική εκπαίδευση. Η ειδική αγωγή χρειάζεται κατάρτηση, γνώσεις και εξειδίκευση, στοιχεία που εκλείπουν και απο τους συναδελφους μόνιμους γενικής αγωγής (ΠΕ70) καθώς και από τους δασκάλους γενικής αγωγής με μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή (ΠΕ70.50). Οι συνάδελφοι με μεταπυχιακά στην ειδική αγωγή υπάρχουν για να καλύπτουν τα κενά των Ειδικών Παιδαγωγών (ΠΕ71). Οι Ειδικοί Παιδαγωγοί (ΠΕ71) έχουν κάνει πρακτική εκπαίδευση αρχικά στη γενική αγωγή, κατά το 3ο έτος σπουδών και στη συνέχεια στο τέταρτο έτος στην ειδική αγωγή, το γεγονός αυτό αναιρεί θεωρίες περί συνέχειας της ειδικής αγωγής από τη γενική, αφού τα Παιδαγωγικά Τμήματα Ειδικής Αγωγής του Βόλου και της Θεσσαλονίκης δεν υπολείπονται αυτών των θεωριών. Επίσης, όσοι έχουν και τις ελάχιστες γνώσεις περί ειδικής αγωγής γνωρίζουν ότι κάμια σχέση και φιλοσοφία δεν έχει η ενισχυτική διδασκαλία με την ειδική εκπαίδευση (διαφοροποιημένη και εξατομικευμένη διδασκαλία). Δεν είναι δυνατόν κύριοι να ζητάτε προβάδισμα και εξομοίωση με τους πλέον καταρτισμένους και ειδικούς στο χώρο της ειδικής αγωγής, Ειδικούς Παιδαγωγούς (ΠΕ71) με συναδέλφους με διετή εκπαίδευση στην καλύτερη περίπτωση ή και με μηδενική εκπαίδευση στην ειδική αγωγή.