Πρώτον, το να διδάσκουν στην ΕΑΕ άτομα χωρίς τυπικά προσόντα είναι τουλάχιστον απαράδεκτο κ ανεύθυνο απέναντι στα παιδιά που φοιτούν σε δομές ΕΑΕ και στις οικογένειές τους.Επίσης εδώ είμαστε ΕΛΛΑΔΑ και το κράτος έχει ιδρύσει δυο σχολές ειδικής αγωγής.Οι νόμοι πρέπει να βγάινουν με βάση τα δεδομένα που ισχύουν στην χώρα τους και όχι μ' αυτά που ισχύουν σε άλλες χώρες.Η συγκεκριμένη τροπολογία ΚΑΤΑΠΑΤΑΕΙ τα δικαιώματα των κλάδων ΠΕ 71 κ ΠΕ 61 αφού θέλει να τοποθετήσει στις θέσεις τους άτομα χωρίς τ απαραίτητα προσόντα κάτι που είναι άδικο και για τους μαθητές.Επίσης είναι αναγκαίο να γίνουν μόνιμοι διορισμοί στην ειδική αγωγή κάτι που δεν έχει γίνει κ οι αναπληρωτές ΕΑΕ (ΠΕ 71 ΠΕ 61, για να μην μπερδευόμαστε με τους ''εξειδικευμένους'' χωρίς βασικό πτυχίο ΕΑΕ) αναπληρώνουν τόσα χρόνια τους εαυτούς τους.
Πρώτον, το να διδάσκουν στην ΕΑΕ άτομα χωρίς τυπικά προσόντα είναι τουλάχιστον απαράδεκτο κ ανεύθυνο απέναντι στα παιδιά που φοιτούν σε δομές ΕΑΕ και στις οικογένειές τους.Επίσης εδώ είμαστε ΕΛΛΑΔΑ και το κράτος έχει ιδρύσει δυο σχολές ειδικής αγωγής.Οι νόμοι πρέπει να βγάινουν με βάση τα δεδομένα που ισχύουν στην χώρα τους και όχι μ' αυτά που ισχύουν σε άλλες χώρες.Η συγκεκριμένη τροπολογία ΚΑΤΑΠΑΤΑΕΙ τα δικαιώματα των κλάδων ΠΕ 71 κ ΠΕ 61 αφού θέλει να τοποθετήσει στις θέσεις τους άτομα χωρίς τ απαραίτητα προσόντα κάτι που είναι άδικο και για τους μαθητές.Επίσης είναι αναγκαίο να γίνουν μόνιμοι διορισμοί στην ειδική αγωγή κάτι που δεν έχει γίνει κ οι αναπληρωτές ΕΑΕ (ΠΕ 71 ΠΕ 61, για να μην μπερδευόμαστε με τους ''εξειδικευμένους'' χωρίς βασικό πτυχίο ΕΑΕ) αναπληρώνουν τόσα χρόνια τους εαυτούς τους.