Δεν νοείται η Ειδική Αγωγή μόνη της,αυτόνομα δηλαδη.Από την στιγμή που Παιδαγωγικές Θεωρίες της Γενικής Αγωγής εφαρμόζονται κατά κόρον στην Ειδική, η ύλη είναι κοινή αναφορικά με την παράλληλη στήριξη και τα Τμήματα Ένταξης και το κυριότερο το 80% των μαθητών που χρήζουν ΕΑΕ φοιτούν κι είναι εγγεγραμμένοι σε σχολεία Γενικής Αγωγής τότε είναι αντιληπτή η απόλυτη συνάφεια της Ειδικής με την Γενική Αγωγή. Άρα,αναγνώριση της προϋπηρεσίας όσων υπηρετούν στην Ειδική και ως προϋπηρεσία στην Γενική. Αναγνώριση προϋπηρεσίας όσων διδάσκουν έστω κι ένα παιδί Ειδικής Αγωγής σε δομή Γενικής ως προϋπηρεσία και στην Ειδική.Προϋπόθεση οσων εργαζονται στην Ειδική Αγωγή να λαμβάνουν υποχρεωτικά παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ) το οποίο αφορά τους αποφοίτους του "Βόλου" και του "Μακεδονίας" .Απαραίτητη θεσμοθέτηση όσων εργάζονται στην Ειδική Αγωγή για 5 συναπτά έτη να εργαστούν έπειτα στην Γενική για 2-3.
Δεν νοείται η Ειδική Αγωγή μόνη της,αυτόνομα δηλαδη.Από την στιγμή που Παιδαγωγικές Θεωρίες της Γενικής Αγωγής εφαρμόζονται κατά κόρον στην Ειδική, η ύλη είναι κοινή αναφορικά με την παράλληλη στήριξη και τα Τμήματα Ένταξης και το κυριότερο το 80% των μαθητών που χρήζουν ΕΑΕ φοιτούν κι είναι εγγεγραμμένοι σε σχολεία Γενικής Αγωγής τότε είναι αντιληπτή η απόλυτη συνάφεια της Ειδικής με την Γενική Αγωγή. Άρα,αναγνώριση της προϋπηρεσίας όσων υπηρετούν στην Ειδική και ως προϋπηρεσία στην Γενική. Αναγνώριση προϋπηρεσίας όσων διδάσκουν έστω κι ένα παιδί Ειδικής Αγωγής σε δομή Γενικής ως προϋπηρεσία και στην Ειδική.Προϋπόθεση οσων εργαζονται στην Ειδική Αγωγή να λαμβάνουν υποχρεωτικά παιδαγωγική επάρκεια (ΑΣΠΑΙΤΕ) το οποίο αφορά τους αποφοίτους του "Βόλου" και του "Μακεδονίας" .Απαραίτητη θεσμοθέτηση όσων εργάζονται στην Ειδική Αγωγή για 5 συναπτά έτη να εργαστούν έπειτα στην Γενική για 2-3.