Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Εβελίνα | 8 Αυγούστου 2016, 17:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πότε θα σταματήσει η ειδική αγωγή να αποτελεί μια καλή λύση για όσους δεν έχουν βρει δουλειά και στρέφονται σε αυτή για επαγγελματική αποκατάσταση και μόνο ;Επιτέλους πρέπει να καταλάβουν ορισμένοι ότι είναι άδικο αυτό που συμβαίνει για τα άτομα που έκαναν συνειδητά την επιλογή να φοιτήσουν σε μια σχολή ειδικής αγωγής και να εργαστούν στην ειδική αγωγή . Σε ποιο άλλο επάγγελμα συμβαίνει να προηγείται το μεταπτυχιακό και όχι το βασικό πτυχίο ;Οι απόφοιτοι ειδικής αγωγής είναι οι μοναδικοί που διαθέτουν τα προσόντα που είναι αναγκαία για να διδάξει κανείς στην ειδική αγωγή ,που όπως αναφέρεται και σε άλλο σχόλιο είναι ενας κλάδος τεράστιος και επομένως είναι αδύνατο να κατακτήσει κανείς τις βασικές ,έστω, γνώσεις με κάποιες ώρες σεμιναρίου ή με ένα μεταπτυχιακό ενός χρόνου. Οι σχολές ειδικής αγωγής χαρακτηρίζονται απο πρόγραμματα σπουδών που σου παρέχουν και βασικές γνώσεις παιδαγωγικής αλλά και εξειδικευμένες γνώσεις πάνω σε θέματα ειδικής αγωγής . Για άλλη μια φορά, θύματα της όλης υπόθεσης θα είναι τα παιδιά με ένα μη καταρτισμένο προσωπικό να τα στελεχώνει χωρίς να κατέχει ούτε τις βασικές γνώσεις αλλά ούτε και την διάθεση και την αγάπη για την δουλειά αυτή