Θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθεί από το άρθρο 21, παράγραφος 4 τα ακόλουθα:
εε) Έχουν προϋπηρεσία σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας.
γ) Αν εξακολουθεί να συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά κατά προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης που υλοποιούνται από τους αρμόδιους φορείς για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών».Τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας δεν έχουν καμία σχέση με την Ειδική Αγωγή και δεν πρέπει να θεωρούνται ως προσόν για τους μόνιμους για μετάθεση στην ΕΑΕ. Επίσης προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο εκπαιδευτικός χωρίς καμία εξειδίκευση και γνώση στην Ειδική Αγωγή να μπορεί να εργαστεί σε δομή ΕΑΕ. Όλοι γνωρίζουμε τις δυσκολίες που ενέχουν οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και πρέπει να υπάρχει το προσωπικό εκείνο που ν είναι εξειδικευμένο και το οποίο να έχει εκπαιδευτεί σε αυτές τις κατηγορίες των μαθητών. Και επίσης δεν μπορούν να εξισωθούν σπουδές 4 ετών στα παιδαγωγικά ειδικής αγωγής,οι οποίες περιλαμβάνουν μαθήματα ψυχολογίας και παιδαγωγικών θεωριών μαζί με μαθήματα σχετικά με την ειδική αγωγή(αυτό φαίνεται και στα προγράμματα σπουδών των τμημάτων ειδικής αγωγής και συγκεκριμένα στο τμήμα του Βόλου όπου και γνωρίζω για το οποίο πρέπει ο φοιτητής α παρακολουθήσει 74 μαθήματα για να πάρει πτυχίο), με ένα σεμινάριο ή μεταπτυχιακό πολλές φορές και αμφιβόλου ποιότητας σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Όλοι έχουμε αγάπη για τα παιδιά αλλά από κει και πέρα δεν επαρκεί αυτό από μόνο του για μια ποιοτική εκπαίδευση.
Θεωρώ ότι πρέπει να καταργηθεί από το άρθρο 21, παράγραφος 4 τα ακόλουθα: εε) Έχουν προϋπηρεσία σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας. γ) Αν εξακολουθεί να συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά κατά προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης που υλοποιούνται από τους αρμόδιους φορείς για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών».Τα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας δεν έχουν καμία σχέση με την Ειδική Αγωγή και δεν πρέπει να θεωρούνται ως προσόν για τους μόνιμους για μετάθεση στην ΕΑΕ. Επίσης προσωπικά μου φαίνεται αδιανόητο εκπαιδευτικός χωρίς καμία εξειδίκευση και γνώση στην Ειδική Αγωγή να μπορεί να εργαστεί σε δομή ΕΑΕ. Όλοι γνωρίζουμε τις δυσκολίες που ενέχουν οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και πρέπει να υπάρχει το προσωπικό εκείνο που ν είναι εξειδικευμένο και το οποίο να έχει εκπαιδευτεί σε αυτές τις κατηγορίες των μαθητών. Και επίσης δεν μπορούν να εξισωθούν σπουδές 4 ετών στα παιδαγωγικά ειδικής αγωγής,οι οποίες περιλαμβάνουν μαθήματα ψυχολογίας και παιδαγωγικών θεωριών μαζί με μαθήματα σχετικά με την ειδική αγωγή(αυτό φαίνεται και στα προγράμματα σπουδών των τμημάτων ειδικής αγωγής και συγκεκριμένα στο τμήμα του Βόλου όπου και γνωρίζω για το οποίο πρέπει ο φοιτητής α παρακολουθήσει 74 μαθήματα για να πάρει πτυχίο), με ένα σεμινάριο ή μεταπτυχιακό πολλές φορές και αμφιβόλου ποιότητας σε πανεπιστήμια του εξωτερικού. Όλοι έχουμε αγάπη για τα παιδιά αλλά από κει και πέρα δεν επαρκεί αυτό από μόνο του για μια ποιοτική εκπαίδευση.