Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΒ΄ Κρίση και Επιλογή των Στελεχών της ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Γ.Τρίκαλα | 4 Δεκεμβρίου 2009, 12:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σωστότατη η επισήμανση για ορισμό ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ με αρμοδιότητα επιστημονική,παιδαγωγική,ενημερωτική,συμβουλευτική και οχι ελεγκτική. Ο ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ανά 4-5 σχολεία για κάθε ειδικότητα π.χ. φιλόλογος,φυσικός,μαθηματικός,Φυσικής αγωγής κ.λ.π. που θα συνεργάζεται με τους συναδέλφους του και θα αναδεικνύεται από γνώσεις και εμπειρία. Σε κάθε νομό 5 κάθε ειδικότητας αυξημένων γνωστικών προσόντων και εμπειρίας. Επίσης πρέπει τα προσόντα γνώσεων για συμβούλους να έχουν μεγαλύτερο συντελεστή από ότι για διοικητικές θέσεις. Πιστεύω και ελπίζω οι υπεύθυνοι να λάβουν υπ'όψιν τους το θεσμό του ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ.