Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερινα | 8 Αυγούστου 2016, 18:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σίγουρα η εμπειρία αποτελεί σημαντικό παράγοντα για τις δεξιότητες διδασκαλίας. Αντιλαμβανόμαστε βέβαια όλοι πως η 3ετης εμπειρία θα ηταν τουλάχιστον απερίσκεπτο να θεωρείται καθοριστικός παράγοντας για τον διορισμό ενός δασκάλου (για παιδια τυπικής ανάπτυξης) σε μια θέση ειδικού παιδαγωγού. Το μεταπτυχιακό στην ειδική αγωγή αναμφίβολα ειναι σημαντικό στην εκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες. Ειναι όμως εύλογα κατανοητό οτι όπως κάθε μεταπτυχιακό ετσι και αυτο, αφορά τον εμπλουτισμό των ήδη κατακτημένων γνώσεων, την εμβάθυνση σε ενα συγκεκριμένο αντικείμενο και την εξειδίκευση. Άλλωστε ο κλάδος της ειδικής αγωγής ειναι τοσο ευρύς που περιλαμβάνει πληθώρα περιπτώσεων, αναπηριων και προβλημάτων. Ετσι θα ηταν το λιγότερο γελιο, ενας απόφοιτος παιδαγωγικού δημοτικής εκπαίδευσης για παράδειγμα, με μεταπτυχιακό ειδικης αγωγής στα προβλήματα όρασης να προηγείται για την θέση σε ενα ειδικό σχολείο (όπου θα καλείται να εκπαιδεύσει και να αντιμετωπίσει παιδια κυρίως με νοητικές αναπηρίες) απο έναν πτυχιούχο ειδικής αγωγής (ο οποίος εχει εκπαιδευτεί και στο αντικείμενο των νοητικών αναπηριων αλλά και στο αντικείμενο των προβλημάτων όρασης). Με αυτο τον τροπο εκμηδενίζεται η αξία και κατα συνέπεια ακυρώνεται ο λόγος ύπαρξης των δυο τμημάτων ειδικής αγωγής στο πανεπιστήμιο του Βόλου και του πανεπιστημίου Μακεδονίας. ΣΚΟΠΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟ "ΒΟΛΕΜΑ" ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ, ΑΛΛΑ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΤΗΤΕΣ!!!!