Είναι επιεικώς απαράδεκτο να υποβαθμίζονται τόσο έντονα τα τμήματα ειδικής αγωγής τετραετούς φοίτησης (Βόλου και Μακεδονίας). Για άλλη μια φορά το Υπουργείο "παίζει" με τα νεύρα...Είναι αδιανόητο να ισοπεδώνονται τέσσερα χρόνια σπουδών. Με την παρούσα τροποποίηση καίριες θέσεις καταλαμβάνονται από ανθρώπους με ελάχιστη εξειδίκευση. Στη σημερινή εποχή δεν αρκεί η αγάπη,το μεράκι (όπως πολλοί ανέφεραν τις
προσεχείς μέρες) ειδικά σε έναν τόσο ευαίσθητο κλάδο. Επιπλέον απαξιώνεται το έργο τόσων αναπληρωτών που τόσα χρόνια στηρίζουν τις δομές της ειδικής αγωγής,ασκώντας το επάγγελμα που διάλεξαν να σπουδάσουν και να εξελίξουν. Εν κατακλείδι, όποιοι/ες υποστηρίζουν ότι οι σπουδές στις συγκεκριμένες σχολές είναι ημιτελείς ας ανοίξουν τους οδηγούς σπουδών που είναι γεμάτοι με παιδαγωγικά μαθήματα, πρακτική άσκηση και μαθήματα που παρέχουν εξειδίκευση στον εκπαιδευτικό ως προς την αξιολόγηση και παρέμβαση κάθε μορφής αναπηρίας και μαθησιακών δυσκολιών, στα οποία μάλλον υστερούν τα διάφορα αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακά ή σεμινάρια που κατά καιρούς παρακολούθησαν οι περισσότεροι,μόνο και μόνο για την επαγγελματική τους αποκατάσταση (για να μην αναφερθούμε στη διετή φοίτηση που ίσχυε ατο παρελθόν και που οι περισσότεροι μόνιμοι είναι απόφοιτοί της).- ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΕΣΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ ΠΤΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΜΑΚ; ; ; ;
Είναι επιεικώς απαράδεκτο να υποβαθμίζονται τόσο έντονα τα τμήματα ειδικής αγωγής τετραετούς φοίτησης (Βόλου και Μακεδονίας). Για άλλη μια φορά το Υπουργείο "παίζει" με τα νεύρα...Είναι αδιανόητο να ισοπεδώνονται τέσσερα χρόνια σπουδών. Με την παρούσα τροποποίηση καίριες θέσεις καταλαμβάνονται από ανθρώπους με ελάχιστη εξειδίκευση. Στη σημερινή εποχή δεν αρκεί η αγάπη,το μεράκι (όπως πολλοί ανέφεραν τις προσεχείς μέρες) ειδικά σε έναν τόσο ευαίσθητο κλάδο. Επιπλέον απαξιώνεται το έργο τόσων αναπληρωτών που τόσα χρόνια στηρίζουν τις δομές της ειδικής αγωγής,ασκώντας το επάγγελμα που διάλεξαν να σπουδάσουν και να εξελίξουν. Εν κατακλείδι, όποιοι/ες υποστηρίζουν ότι οι σπουδές στις συγκεκριμένες σχολές είναι ημιτελείς ας ανοίξουν τους οδηγούς σπουδών που είναι γεμάτοι με παιδαγωγικά μαθήματα, πρακτική άσκηση και μαθήματα που παρέχουν εξειδίκευση στον εκπαιδευτικό ως προς την αξιολόγηση και παρέμβαση κάθε μορφής αναπηρίας και μαθησιακών δυσκολιών, στα οποία μάλλον υστερούν τα διάφορα αμφιβόλου ποιότητας μεταπτυχιακά ή σεμινάρια που κατά καιρούς παρακολούθησαν οι περισσότεροι,μόνο και μόνο για την επαγγελματική τους αποκατάσταση (για να μην αναφερθούμε στη διετή φοίτηση που ίσχυε ατο παρελθόν και που οι περισσότεροι μόνιμοι είναι απόφοιτοί της).- ΜΗΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΕΠΑΡΚΕΣΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΤΟΥ ΠΤΕΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΜΑΚ; ; ; ;