Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Apostolia | 8 Αυγούστου 2016, 19:14
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται με περισσότερο σεβασμό και συναδελφικότητα οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής που εδώ και κάποια χρόνια αποδεικνύουν έμπρακτα πόσο καταρτισμένοι είναι και πόσο συνειδητά υπηρετούν την ειδική αγωγή, καλύπτοντας πολλές φορές τις θέσεις που κανένας από τους 70.50 δε θέλει είτε γιατί βρίσκονται σε απομακρυσμένα μέρη, είτε γιατί δε θέλουν να ασχοληθούν με "δύσκολες περιπτώσεις". Το γεγονός ότι αποκλειστικά οι δάσκαλοι γενικής αγωγής κάλυπταν για χρόνια θέσεις στα ειδικά σχολεία οφείλεται στο ότι δεν υπήρχαν τμήματα για την κατάρτιση εξειδικευμένου προσωπικού. Οι απόφοιτοι των τμημάτων ειδικής αγωγής επιλέγουν συνειδητά να δουλέψουν σαν ειδικοί παιδαγωγοί και δε βρίσκονται στις θέσεις τους ευκαιριακά επειδή συμπλήρωσαν ένα κουτάκι ή γιατί αυτός ήταν ο μοναδικός τρόπος να πάρουν μετάθεση ή απόσπαση. ΝΑ ΣΤΕΛΕΧΩΘΟΥΝ ΟΙ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕΣΩ ΜΟΝΙΜΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΠΕ 61/71. ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ, ΟΙ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΕΤΣΙ ΩΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΙΧΑΣΜΟΣ.