Καλό θα ήταν να διευκρινιστεί ποια η σχέση ειδικής αγωγής - ενισχυτικής διδασκαλίας, ώστε η δεύτερη ν' αποτελεί κριτήριο στελέχωσης Μονάδων Ειδικής Αγωγής από μόνιμους εκπαιδευτικούς με εμπειρία σε αυτή. Στη χώρα μας λειτουργούν για 15 περίπου χρόνια δύο Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, απ΄τα οποία αποφοιτούν ειδικοί παιδαγωγοί. Οι περισσότεροι από αυτούς λοιπόν δεν έχουν επαναπαυθεί στο βασικό τους πτυχίο, αλλά έχουν προχωρήσει και σε μεταπτυχιακές σπουδές, οι οποίες χρειάστηκαν πολύ κόπο και αρκετά χρήματα για να ολοκληρωθούν. Οι απόφοιτοι των τμημάτων αυτών, για χρόνια βιώνουν την ανασφάλεια, την αγωνία και το άγχος τον καιρό των προσλήψεων, αφού πιθανή θεωρείται η πρόσληψή της σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας, ακόμα και μετά την πολύχρονη περιήγησή τους σε διαφορετικά μέρη. Μετά από τα παραπάνω λοιπόν κι εφόσον το ίδιο το κράτος ίδρυσε τα πανεπιστημιακά αυτά ιδρύματα, οφείλει να εξασφαλίσει τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων τους. Ευχής έργον θα ήταν μια καλή συνεργασία ενός εκπαιδευτικού γενικής εκπαίδευσης με τον εκπαιδευτικό ειδικής εκπαίδευσης, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Καλό θα ήταν να διευκρινιστεί ποια η σχέση ειδικής αγωγής - ενισχυτικής διδασκαλίας, ώστε η δεύτερη ν' αποτελεί κριτήριο στελέχωσης Μονάδων Ειδικής Αγωγής από μόνιμους εκπαιδευτικούς με εμπειρία σε αυτή. Στη χώρα μας λειτουργούν για 15 περίπου χρόνια δύο Πανεπιστημιακά Ιδρύματα, απ΄τα οποία αποφοιτούν ειδικοί παιδαγωγοί. Οι περισσότεροι από αυτούς λοιπόν δεν έχουν επαναπαυθεί στο βασικό τους πτυχίο, αλλά έχουν προχωρήσει και σε μεταπτυχιακές σπουδές, οι οποίες χρειάστηκαν πολύ κόπο και αρκετά χρήματα για να ολοκληρωθούν. Οι απόφοιτοι των τμημάτων αυτών, για χρόνια βιώνουν την ανασφάλεια, την αγωνία και το άγχος τον καιρό των προσλήψεων, αφού πιθανή θεωρείται η πρόσληψή της σε οποιοδήποτε μέρος της Ελλάδας, ακόμα και μετά την πολύχρονη περιήγησή τους σε διαφορετικά μέρη. Μετά από τα παραπάνω λοιπόν κι εφόσον το ίδιο το κράτος ίδρυσε τα πανεπιστημιακά αυτά ιδρύματα, οφείλει να εξασφαλίσει τα επαγγελματικά δικαιώματα των αποφοίτων τους. Ευχής έργον θα ήταν μια καλή συνεργασία ενός εκπαιδευτικού γενικής εκπαίδευσης με τον εκπαιδευτικό ειδικής εκπαίδευσης, για το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.