• Σχόλιο του χρήστη 'Ντίνα' | 8 Αυγούστου 2016, 22:17

    Θεωρώ ότι ξεχωριστές πορείες αρχικής εκπαίδευσης (ειδική- γενική εκπαίδευση) δεν βοηθούν, αλλά η εξειδίκευση των εκπαιδευτικών πρέπει να κτίζεται πάνω σε μία ήδη υπάρχουσα ευρεία βάση γνώσεων και να έπεται της απόκτησης δεξιοτήτων και εκπαιδευτικής εμπειρίας στο γενικό (mainstream) πλαίσιο. Από την στιγμή που ο/η συγκεκριμένος μαθητής/τρια εντάσσεται στην εκπαιδευτική διαδικασία κι αλληλεπιδρά με τον/την εκπαιδευτικό της Γενικής Αγωγής είναι χρέος να δηλωθεί ότι η όλη εκπαιδευτική διαδικασία βασίζεται στις αρχές και της Ειδικής Εκπαίδευσης όπως και της Γενικής, φυσικά. Εξάλλου, φαίνεται κι από το προαναφερθέν παράδειγμα ότι η Ειδική Αγωγή κι Εκπαίδευση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την Γενική Αγωγή. Επιπλέον, ο μεγαλύτερος όγκος των μαθητών/τριών που χρήζουν Ειδικής Αγωγής κι Εκπαίδευσης φοιτούν στην Γενική Αγωγή. Άρα, συμπερασματικά δεν νοείται δάσκαλος/α ή εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής χωρίς πλήρη κατάρτιση και πολυετή εμπειρία σε τάξεις της Γενικής Αγωγής. Οι ΠΕ 60/70(με διδακτορικό/ μεταπτυχικό) είναι οι κατεξοχην κατάλληλοι για να προσφέρουν τόσο στη Γενική όσο και στην ΕΑΕ. υμφωνώ με την κατευθυνση του νομοσχεδίου! Μπραβο στο Υπουργειο για αυτό!