Πρώτα από όλα, τα παιδαγωγικά τμήματα ειδικής αγωγής δε στερούνται καθόλου όσον αφορά το παιδαγωγικό κομμάτι από τα γενικά υπάρχουν πολλά μαθήματα που αφορούν τόσο παιδαγωγικά ζητήματα όσο και τη ψυχολογία του παιδιού. Πρακτικές πραγματοποιούνται και στα γενικά και στα ειδικά τμήματα για δύο εξάμηνα στο καθένα. Μόνο στην Ελλάδα ένα μεταπτυχιακό δίνει και επαγγελματικά δικαιώματα. Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σου δίνει περαιτέρω γνώσεις σε ένα αντικείμενο και όχι εργασιακά δικαιώματα. Είναι παράλογο εκπαιδευτικοί με ειδίκευση στην Ειδική αγωγή να εξισώνονται ή να πλήττονται όταν τα κενά των ΣΜΕΑΕ στελεχώνονται απο μόνιμους εκπαιδευτικούς γενικής! Τότε ας καταργηθούν οι 2 σχολές ΕΑ(ΠΕ71). Μμε το ίδιο σκεπτικό γιατί να μη γίνονται οι Ειδικοί εκπαιδευτικοί Γενικής ή να βαπτίζονται ο,τι αλλο φανταστει κανεις!;;
Πρώτα από όλα, τα παιδαγωγικά τμήματα ειδικής αγωγής δε στερούνται καθόλου όσον αφορά το παιδαγωγικό κομμάτι από τα γενικά υπάρχουν πολλά μαθήματα που αφορούν τόσο παιδαγωγικά ζητήματα όσο και τη ψυχολογία του παιδιού. Πρακτικές πραγματοποιούνται και στα γενικά και στα ειδικά τμήματα για δύο εξάμηνα στο καθένα. Μόνο στην Ελλάδα ένα μεταπτυχιακό δίνει και επαγγελματικά δικαιώματα. Το μεταπτυχιακό πρόγραμμα σου δίνει περαιτέρω γνώσεις σε ένα αντικείμενο και όχι εργασιακά δικαιώματα. Είναι παράλογο εκπαιδευτικοί με ειδίκευση στην Ειδική αγωγή να εξισώνονται ή να πλήττονται όταν τα κενά των ΣΜΕΑΕ στελεχώνονται απο μόνιμους εκπαιδευτικούς γενικής! Τότε ας καταργηθούν οι 2 σχολές ΕΑ(ΠΕ71). Μμε το ίδιο σκεπτικό γιατί να μη γίνονται οι Ειδικοί εκπαιδευτικοί Γενικής ή να βαπτίζονται ο,τι αλλο φανταστει κανεις!;;