Τελικά όλα γίνονται για να βολευτούν οι μόνιμοι! Άνιση μεταχείριση...εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων... αναπληρωτές αναλώσιμοι... Οι περισσότεροι μόνιμοι που τόσο καιρό σνομπάρουν τα τμήματα ένταξης για να μη χαλάσει το ωρολόγιο προγραμμά τους ή την παράλληλη στήριξη ή ακόμη τα ίδια τα παιδιά με αναπηρία. Άνιση μεταχείριση του υπουργείου παιδείας προς τους αναπληρωτες που τόσα χρόνια τρέχουν να επιμορφωθούν..
Άλήθεια ο ΑΣΕΠ Γενικής τόσα χρόνια γιατί δε μετράει στους πίνακες ειδικής τότε; δΕ Θεωρείται προσόν;Η γιατί στους πίνακες ειδικής δε μετράει η προυπηρεσια στη γενική; Ένω θεωρείται προσόν την ενισχυτική διδασκαλια για έναν μόνιμο;
να καταργηθεί από το άρθρο 21, παράγραφος 4 τα ακόλουθα:
εε) Έχουν προϋπηρεσία σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας.
γ) Αν εξακολουθεί να συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά κατά προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης που υλοποιούνται από τους αρμόδιους φορείς για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών»
Να στελεχώσετε όλες τις δομές ειδικής αγωγής με εξειδικευμένο προσωπικό και να μην είναι άξονας οι πλεονάζουσες ώρες των μονίμων.
Τελικά όλα γίνονται για να βολευτούν οι μόνιμοι! Άνιση μεταχείριση...εκπαιδευτικοί δύο ταχυτήτων... αναπληρωτές αναλώσιμοι... Οι περισσότεροι μόνιμοι που τόσο καιρό σνομπάρουν τα τμήματα ένταξης για να μη χαλάσει το ωρολόγιο προγραμμά τους ή την παράλληλη στήριξη ή ακόμη τα ίδια τα παιδιά με αναπηρία. Άνιση μεταχείριση του υπουργείου παιδείας προς τους αναπληρωτες που τόσα χρόνια τρέχουν να επιμορφωθούν.. Άλήθεια ο ΑΣΕΠ Γενικής τόσα χρόνια γιατί δε μετράει στους πίνακες ειδικής τότε; δΕ Θεωρείται προσόν;Η γιατί στους πίνακες ειδικής δε μετράει η προυπηρεσια στη γενική; Ένω θεωρείται προσόν την ενισχυτική διδασκαλια για έναν μόνιμο; να καταργηθεί από το άρθρο 21, παράγραφος 4 τα ακόλουθα: εε) Έχουν προϋπηρεσία σε προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας. γ) Αν εξακολουθεί να συντρέχει αδυναμία πλήρωσης των κενών διατίθενται εκπαιδευτικοί χωρίς κανένα από τα ανωτέρω προσόντα ή χαρακτηριστικά. Οι εκπαιδευτικοί αυτοί συμμετέχουν υποχρεωτικά κατά προτεραιότητα σε προγράμματα επιμόρφωσης και εξειδίκευσης που υλοποιούνται από τους αρμόδιους φορείς για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών» Να στελεχώσετε όλες τις δομές ειδικής αγωγής με εξειδικευμένο προσωπικό και να μην είναι άξονας οι πλεονάζουσες ώρες των μονίμων.