Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κατερίνα Β. | 9 Αυγούστου 2016, 09:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Οι δάσκαλοι με αυξημένα προσόντα, μετεκπαιδεύσεις και εμπειρία σε τάξη και σε δομές της ΕΑ είναι οι καταλληλότεροι να ασχοληθούν με την ειδική αγωγή. Ο συνδυασμός των δυο πτυχίων είναι απαραίτητος και θα έπρεπε να αποτελεί προϋπόθεση για να γίνει κάποιος ειδικός παιδαγωγός. Πως διδάσκουν γλώσσσα και μαθηματικά στα τμήματα ένταξης, από τη στιγμη που ούτε διδακτικές έχουν κάνει στο πανεπιστήμιο, αλλά ούτε και εμπειρία έχουν;;; Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες αν θες να είσαι ΔΑΣΚΑΛΟΣ ειδικής αγωγής, γίνεσαι πρώτα δάσκαλος και μετεκπαιδεύεσαι. ΤΕΛΟΣ. Αλλιώς γίνεσαι ιδιωτικός υπάλληλος σε κέντρα αποκατάστασης κτλ. Γιατί δάσκαλος σε δημόσιο σχολείο δεν μπορείς να γίνεις. Πάρτε για μια φορά ένα καλό παράδειγμα από το εξωτερικό!!! Πρόκειται για την παιδεία μας. Για το μέλλον της χώρας!!!