Θεωρώ πως πρέπει να υπάρχει μια προτεραιότητα του κύριου πτυχίου σε σχέση με τα μεταπτυχιακά ή με τα σεμινάρια επιμόρφωσης στην ειδική αγωγή. Οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών τμημάτων ειδικής αγωγής της χώρας περνούν 4 χρόνια μελετώντας και σπουδάζοντας πάνω στο αντικείμενο, αποκτώντας σαφώς περισσότερη εξειδίκευση στα διάφορα θέματα. Επομένως, δεν είναι δυνατό να εξισώνονται με άλλους απόφοιτους τμημάτων, οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει απλά κάποια σεμινάρια ειδικής αγωγής ή έχουν κάνει μεταπτυχιακό. Σαφώς η αξία και των δύο είναι μεγάλη, αλλά η μελέτη και η κατάρτιση σε ένα θέμα είναι πιο ολοκληρωμένη όταν γίνεται παρατεταμένα για περισσότερο χρονικό διάστημα, όταν υπάρχει περισσότερη εμβάθυνση και όταν επιτελείται σε κάποιο παιδαγωγικό τμήμα πανεπιστημίου.
Θεωρώ πως πρέπει να υπάρχει μια προτεραιότητα του κύριου πτυχίου σε σχέση με τα μεταπτυχιακά ή με τα σεμινάρια επιμόρφωσης στην ειδική αγωγή. Οι απόφοιτοι των παιδαγωγικών τμημάτων ειδικής αγωγής της χώρας περνούν 4 χρόνια μελετώντας και σπουδάζοντας πάνω στο αντικείμενο, αποκτώντας σαφώς περισσότερη εξειδίκευση στα διάφορα θέματα. Επομένως, δεν είναι δυνατό να εξισώνονται με άλλους απόφοιτους τμημάτων, οι οποίοι έχουν παρακολουθήσει απλά κάποια σεμινάρια ειδικής αγωγής ή έχουν κάνει μεταπτυχιακό. Σαφώς η αξία και των δύο είναι μεγάλη, αλλά η μελέτη και η κατάρτιση σε ένα θέμα είναι πιο ολοκληρωμένη όταν γίνεται παρατεταμένα για περισσότερο χρονικό διάστημα, όταν υπάρχει περισσότερη εμβάθυνση και όταν επιτελείται σε κάποιο παιδαγωγικό τμήμα πανεπιστημίου.