Μόνιμοι χωρίς προσόντα σε θέσεις ειδικής αγωγής; τη στιγμή που υπάρχουν άρτια εκπαιδευμένοι δάσκαλοι; ποσο ακόμη θα υποβαθμιστεί αυτός ο πολύπαθος κλάδος; ποσο ακόμη θα παίζουμε με τις ζωές των παιδιών και των οικογενειών τους; αντιλαμβανόμαστε όλοι τη δυσχερη κατασταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα αλλά ας μην επιτρεψουμε να γίνει θύμα της για ακόμη μια φορά η ειδική εκπαίδευση.
Οσον αφορα την πρόταξη των πε61/71 αυτή είναι απολυτα σωστη. Έχουν 4 χρόνια σπουδών, πρακτικη άσκηση σε γενικά και ειδικα σχολεία και δεν είναι δυνατόν να θεωρηθουν οι γνώσεις τους ισάξιες με αυτές των μεταπτυχιακών τίτλων. Άλλωστε και οι πε61/71 παρακολουθούν ποικίλα σεμινάρια γενικής αγωγής. Μήπως ήρθε η ωρα να διεκδικήσουν μεταφορά προϋπηρεσίας και άνοιγμα στη γενική εκπαίδευση; διαφορετικά, ας μην μπλεκεται ο ένας κλάδος στα πόδια του αλλου.
Μόνιμοι χωρίς προσόντα σε θέσεις ειδικής αγωγής; τη στιγμή που υπάρχουν άρτια εκπαιδευμένοι δάσκαλοι; ποσο ακόμη θα υποβαθμιστεί αυτός ο πολύπαθος κλάδος; ποσο ακόμη θα παίζουμε με τις ζωές των παιδιών και των οικογενειών τους; αντιλαμβανόμαστε όλοι τη δυσχερη κατασταση στην οποία έχει περιέλθει η χώρα αλλά ας μην επιτρεψουμε να γίνει θύμα της για ακόμη μια φορά η ειδική εκπαίδευση. Οσον αφορα την πρόταξη των πε61/71 αυτή είναι απολυτα σωστη. Έχουν 4 χρόνια σπουδών, πρακτικη άσκηση σε γενικά και ειδικα σχολεία και δεν είναι δυνατόν να θεωρηθουν οι γνώσεις τους ισάξιες με αυτές των μεταπτυχιακών τίτλων. Άλλωστε και οι πε61/71 παρακολουθούν ποικίλα σεμινάρια γενικής αγωγής. Μήπως ήρθε η ωρα να διεκδικήσουν μεταφορά προϋπηρεσίας και άνοιγμα στη γενική εκπαίδευση; διαφορετικά, ας μην μπλεκεται ο ένας κλάδος στα πόδια του αλλου.