Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αναστασία Καψάλη | 9 Αυγούστου 2016, 12:28
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σύνολο περασμένων μαθημάτων: Εισαγωγή στη Βαρηκοΐα-κώφωση, Νοητική Καθυστέρηση, Το φάσμα του αυτισμού, Εισαγωγή στην εκπαίδευση ατόμων με προβλήματα όρασης, Μαθησιακές δυσκολίες, Συναισθηματικές δυσκολίες και προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο-εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, Παιδαγωγική της ένταξης, Εφαρμοσμένη ανάλυση συμπεριφοράς στην Ειδική αγωγή, Εργαστήριο καλλιέργειας γραπτού λόγου σε παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, Κινητικά προβλήματα και πολλαπλές αναπηρίες,Εισαγωγή στην πληροφορική, Γενικές αρχές οικολογίας, Μεθοδολογία έρευνας, Βασικές έννοιες και τεχνικές των Μαθηματικών, Βασικές έννοιες φυσικών επιστημών, εισαγωγή στην παιδαγωγική, Σύγχρονες παιδαγωγικές προσεγγίσεις, Θεωρία της διδασκαλίας 1, Διδακτική των εικαστικών, Κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, Συγκριτική εκπαίδευση, Ψυχοφυσιολογία, Κλινική ψυχολογία: ψυχολογικά προβλήματα παιδιών, Διδασκαλία του γραπτού λόγου, Κλινική νευροψυχολογία, Κοινωνική ψυχολογία 1, Διδακτική Νεοελληνικής γλώσσας, Συμβουλευτική ψυχολογία κι εκπαίδευση, Εκπαιδευτική Ψυχολογία,Ελληνική Νοημ. Γλώσσα 1,Ελληνική Νοημ. Γλώσσα 2, Ελληνική Νοημ. Γλώσσα 3, Ελληνική Νοημ. Γλώσσα 4, Παθογένεση της αναπηρίας, Η εκπαίδευση του παιδιού με σοβαρά προβλήματα όρασης-Διδακτικές προσεγγίσεις, Η πρόσβαση του παιδιού με σοβαρά προβλήματα όρασης στο αναλυτικό πρόγραμμα, Η γλωσσική ανάπτυξη του Κωφού παιδιού, Γνωστικές λειτουργίες και νοητική καθυστέρηση, Διάσπαση προσοχής/υπερκινητικότητα: Εκπαιδευτικές παρεμβάσεις, Μάθηση κοινωνικών και προεπαγγελματικών δεξιοτήτων, Δεξιότητες αυτοεξυπηρέτησης-Αυτόνομη διαβίωση, Αγωγή Υγείας, Εισαγωγή στην εκπαιδευτική και υποστηρικτική τεχνολογία, Περιβαλλοντική εκπαίδευση, Ποιοτικές μέθοδοι έρευνας, Εφαρμογές ΤΠΕ 2, Διδακτική φυσικών επιστημών, Έννοιες φυσικών επιστημών στην προσχολική εκπαίδευση, Εφαρμογές στην περιβαλλοντική εκπαίδευση, Μουσική και ψυχοκινητική αγωγή, Διαπολιτισμική εκπαίδευση, Το παιχνίδι στην εκπαιδευτική διαδικασία, Θεατρικό παιχνίδι-Δραματοποίηση, Φιλοσοφία της παιδείας, Εισαγωγή στη Γλωσσολογία, Εισαγωγή στη ψυχολογία, Νεοελληνική Γλώσσα, Κοινωνική και Συναισθηματική ανάπτυξη του παιδιού, Κοινωνική Ψυχολογία 2, Πρακτική Άσκηση 1 Γενικής Αγωγής Δασκάλων, Πρακτική Άσκηση 2 Γενικής Αγωγής Δασκάλων, Πρακτική Άσκηση 1 σε ΣΜΕΑ, Πρακτική Άσκηση 1 ΣΜΕΑ. Τίτλος πτυχίου: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ της ΣΧΟΛΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ κατεύθυνση: ΔΑΣΚΑΛΩΝ!! Τα παραπάνω σε συνδυασμό με την τετράχρονη εμπειρία μου σε ΣΜΕΑ με κάνουν δασκάλα με προσόντα για να εργαστώ στην ειδική αγωγή. Είναι ξεκάθαρο ότι αυτή η τροπολογία προσπαθεί να εξυπηρετήσει συμφέροντα όπως π.χ. την "τακτοποίηση" των υπεράριθμων μόνιμων εκπαιδευτικών που προκύπτουν από την κατάργηση του ολοήμερου σχολείου. Είναι τραγικό πράγμα η ανεργία αποφοίτων Παιδαγωγικών τμημάτων,αλλά ίσως είναι τραγικότερη η εκμετάλλευση της ειδικής αγωγής και των παιδιών στα οποία απευθύνεται.