• Σχόλιο του χρήστη 'Πολυξένη' | 9 Αυγούστου 2016, 13:00

    Η ειδικη αγωγη δεν πρεπει να ειναι ενας στοχος που τον σημαδευουν οι μονιμοι για καλυτερη τοποθετηση ή οι τελευταιοι αποφοιτοι των 8 τμηματων της γενικης εκπαιδευσης μεσω των μεταπτυχιακων για να εργαστουν σε ενα κλαδο που οταν επελεξαν να ακολουθησουν την γενικη εκπαιδευση ουτε που τον ειχαν κατα νου. Η ειδικη αγωγη πρεπει να εχει ως στοχο τον μαθητη εαε και αυτοι που ασχολουνται με τον κλαδο αυτο το ιδιο. Δεν μπορειτε να περιοριζετε τον ειδικο παιδαγωγο με καταρτιση και τεσσερα χρονια σπουδες. Στα δυο πανεπιστημια εχουν διδαχθει την επιστημη της ειδικης αγωγης αν αναλογιστει κανεις 7-8 μαθηματα μ.ο. το εξαμηνο επι 13 μαθηματα 3ωρα υπερεχουν των συνολικα 400 ωρων ενος σεμιναριου το οποιο δεν εχει και πρακτικη καθως και των 9 μαθηματων στο συνολο των δυο χρονων ενος μεταπτυχιακου και τις περισσοτερες φορες εξ αποστασεως και παλι διχως πρακτικη. Επίσης σχόλια που προσπαθούν να αναιρέσουν την Παιδαγωγική μας Κατάρτιση δεν ευσταθούν, καθώς ο οδηγός σπουδών των σχολών την παρέχουν με πληθώρα μαθημάτων και υποχρεωτική πρακτική άσκηση στη γενική αγωγή. Και αναφορικά με τους πίνακες αναπληρωτών ειδικής αγωγής, αυτό που ισχύει πλέον στον πίνακα ειδικής αγωγής, είναι αυτό που ισχύει σε όλους τους πίνακες αναπληρωτών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Πρόταξη του βασικού τίτλου σπουδών.