Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Θεόδωρος Γκανάτσος | 4 Δεκεμβρίου 2009, 12:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Προς MΑΡΙΑ: Κάνεις λάθος. Για το διορισμό ενός εκπαιδευτικού είναι πρώτιστης σημασίας η επιστημονική και διδακτική του επάρκεια, κάτι που δεν αποδεικνύεται ούτε με την προϋπηρεσία του (αν ήταν διδακτικά ανεπαρκής κατά τη διάρκεια της προϋπηρεσίας του, το έχει διαπιστώσει κάποιος εκτός από τους μαθητές του;) και φυσικά ούτε από την οικογενειακή του κατάσταση. Οι πολύτεκνοι θα πρέπει πρώτα να αποδείξουν την επιστημονική και διδακτική τους επάρκεια, με την επιτυχία τους σε οποιονδήποτε διαγωνισμό ΑΣΕΠ, όπως και όλοι οι υπόλοιποι εκπαιδευτικοί. Συμφωνώ στην κοινωνική πολιτική, αλλά όχι για το διορισμό αυτόν καθεαυτόν, αλλά στις διευκολύνσεις που παρέχονται στον πολύτεκνο, αφού πρώτα διοριστεί με το καθεστώς που ισχύει για όλους. Διαφορετικά η κοινωνική πολιτική ασκείται εις βάρος των συναδέλφων τους.