ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕ61/71. Η ΝΕΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ, ΑΛΛΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΕ61/71 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ? ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΞΑΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ 2 ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΩΝ ΦΟΙΤΗΣΗΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΞΙΣΩΣΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ. ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ.
ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΤΟΥΝ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΤΩΝ ΠΕ61/71. Η ΝΕΑ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ, ΑΛΛΑ ΥΠΟΒΑΘΜΙΖΕΙ ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΠΤΥΧΙΟ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΕ61/71 ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ Η ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΕΙ ΣΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ? ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΚΑΝΟΥΝ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ 2 ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΕΞΑΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΤΗ ΔΥΝΑΤΟΤΗ ΝΑ ΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ. ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ? ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΓΚΡΙΣΗ 2 ΚΑΙ 4 ΧΡΟΝΩΝ ΦΟΙΤΗΣΗΣ. ΣΙΓΟΥΡΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΑΞΙΟΛΟΓΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ, ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΕΞΙΣΩΣΗ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΤΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΧΩΡΙΣ ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΙ. ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ ΜΑΘΗΤΩΝ.