Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Βεληζιώτη Σπυριδούλα | 4 Δεκεμβρίου 2009, 12:03
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πολλαπλώς επιτυχόντες στον ΑΣΕΠ Κυρία Υπουργέ, Συμφωνώ απόλυτα με τις διακηρύξεις σας για διορισμό των εκπαιδευτικών μόνο μέσα από τις διαδικασίες του ΑΣΕΠ. Ωστόσο, όλοι οι επιτυχόντες στον διαγωνισμό δεν είναι πάντα διοριστέοι. Ιδιαίτερα σε ορισμένους κλάδους, όπως οι Φιλόλογοι, ο αριθμός των επιτυχόντων είναι κάθε χρόνο πολλαπλάσιος των διοριστέων. Υπάρχουν μάλιστα άτομα που έχουν κατορθώσει να επιτύχουν στο διαγωνισμό τέσσερις, πέντε ή και περισσότερες φορές, κι όμως παραμένουν εκτός διορισμού. Θεωρώ πως η κατάσταση αυτή αποτελεί αδικία για τους συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς, που προφανώς κατέχουν και τις γνώσεις και την παιδαγωγική επάρκεια για να στελεχώσουν τη δημόσια εκπαίδευση. Κάποια ιδιαίτερη μέριμνα θα πρέπει να ληφθεί, κατά τη γνώμη μου, για τέτοιες περιπτώσεις εκπαιδευτικών. Θα μπορούσε, για παράδειγμα, να υπάρξει ρύθμιση που να προβλέπει ότι άτομα που έχουν επιτύχει περισσότερες από τέσσερις φορές στο διαγωνισμό διορίζονται άμεσα, ή ρύθμιση που να προβλέπει πρόσθετη μοριοδότηση για τους επιτυχόντες σε προηγούμενους διαγωνισμούς. Με εκτίμηση, Βεληζιώτη Σπυριδούλα Φιλόλογος