Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη Γεώργιος Ράπτης | 4 Δεκεμβρίου 2009, 12:44
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγαπητή κ. Υπουργέ Συγχαρητήρια για την διαδικτυακή διαβούλευση και τη δυνατότητα που μας δίνετε να συμμετάσχουμε σε αυτή. Συνοπτικά θα αναφέρω τα παρακάτω. Οι προσλήψεις θα πρέπει να λαμβάνουν υπόψη τα παρακάτω: 1. Τις επιδόσεις στα πτυχία - προσόντα. Καλό είναι οι άριστοι καθ' όλα να μπορούν να προάγονται για αξιοκρατικούς λόγους. 2. Την προϋπηρεσία διότι κάποτε θα πρέπει κάποιος να διορισθεί μόνιμα εφ' όσον ήδη διδάσκει. 3. Την οικογενειακή κατάσταση, αριθμό τέκνων, πολυτεκνική ιδιότητα κλπ. Είναι πολύ σημαντικό για την στήριξη του θεσμού της οικογένειας, ειδικά για αυτές τις οικογένειες που έχουν πολλά παιδιά και μάλιστα πολύ σημαντικό και για εθνικούς λόγους στις προβληματικές περιοχές της χώρας. Να παραμείνουν οι προσλήψεις ειδικών κατηγοριών όπως είναι. 4. Την ηλικία των καθηγητών - παλαιότητα πτυχίων διότι θα πρέπει κάποια στιγμή και οι μεγαλύτεροι σε ηλικία που τους έχουν πάρει τα χρόνια και είναι δυσκολότερο γι αυτούς να αποδώσουν σε ένα διαγωνισμό για πολλούς λόγους, (είτε οικογενειακούς είτε άλλους) να ενταχθούν στο σύστημα της εκπαίδευσης. Θα μπορούσαν να υπάρχουν κριτήρια σχετικά στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ που να δίνουν ποσοστά εισαγωγής ηλικιακά, θα ήταν ίσως περισσότερο δίκαια. πχ. το 1/3 των εισακτέων από ηλικίες 20-30 χρόνων, το 1/3 από ηλικίες 30-40 και το 1/3 από ηλικίες 40-50 χρονών κλπ. 5. Τις προσωπικές διακρίσεις που έχουν πετύχει στο εσωτερικό ή στο εξωτερικό ανθρώπων - επιστημόνων σχετικών με το αντικείμενο πρόσληψής τους. Είναι καλό τέτοιοι επιστήμονες να είναι ενεργοί για να βοηθούν να βελτιώνονται οι συνθήκες εκπαίδευσης.