• Σχόλιο του χρήστη 'πε02' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 12:49

    Η αναβάθμιση του εκπαιδευτικού συστήματος επιβάλλει –μεταξύ άλλων – την ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ των υποψήφιων εκπαιδευτικών. Θεωρώ ότι η αξιολόγηση αυτή πρέπει να αφορά τόσο στους αδιόριστους, όσο και στους διορισμένους εκπαιδευτικούς. Δυστυχώς, η ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΔΕΝ ΙΣΟΔΥΝΑΜΕΙ ΜΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ (κάτι που ισχύει ανεξαιρέτως για δημόσια και ιδιωτικά σχολεία, δημόσια και ιδιωτικά φροντιστηριακά μαθήματα). Δείκτης είναι οι αρνητικές εμπειρίες των ίδιων των μαθητών από τον τρόπο λειτουργίας του εκπαιδευτικού συστήματος. Δεν είναι μόνο η απουσία υλικοτεχνικών υποδομών και οικονομικών πόρων...υπάρχουν ευθύνες και στο έμψυχο δυναμικό....Κι αν έχουμε ξεχάσει πώς σκέφτεται ένα παιδί ή ένας έφηβος –γιατί και τα χρόνια πέρασαν- αρκεί ένα μικρό πείραμα: προσπαθήστε να ανακαλέσετε ευχάριστες μνήμες και θετικές εμπειρίες από τη σχολική σας ζωή μέσα στην τάξη.... Πιστεύω ότι η αντίδραση των περισσοτέρων στο άκουσμα των εξετάσεων είναι απόλυτα εύλογη: γιατί ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΝΑ ΒΟΛΕΥΟΝΤΑΙ ΧΩΡΙΣ ΚΟΠΟ; γιατί να αδικούνται οι εκπαιδευτικοί; μήπως γιατί είναι χιλιάδες και είναι άνεργοι; Ωστόσο, είναι τόσο κραυγαλέο και παράλληλα τόσο θλιβερό άνθρωποι, που φιλοδοξούν να εργαστούν ως εκπαιδευτικοί, να ξεκινούν με ένα τέτοιο επιχείρημα τον οποιοδήποτε αγώνα τους... Η ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΧΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! Το ΓΙΑΤΙ είναι ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ.... Η ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ μέσω ΑΣΕΠ είναι το πρώτο βήμα για την ΕΠΙΛΟΓΗ των ΙΚΑΝΟΤΕΡΩΝ. Επιβάλλεται η ΑΜΕΣΗ κατάργηση ΟΛΩΝ των ΕΜΜΕΣΩΝ και άρα ΥΠΟΠΤΩΝ τρόπων διορισμού!!!! Ποιος ΚΑΤΑΡΤΙΣΜΕΝΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ θα φοβηθεί έναν ΔΙΚΑΙΟ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ; Το ΑΙΤΗΜΑ των εκπαιδευτικών θα πρέπει να αφορά ΟΧΙ στο ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΒΟΛΕΜΑ του ΚΑΘΕΝΟΣ αλλά στον ΤΡΟΠΟ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ του ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥ έτσι ώστε να καταστεί ΔΙΚΑΙΟΣ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟΣ και να αναδεικνύει τους πραγματικά και ουσιαστικά ΑΞΙΟΤΕΡΟΥΣ!!!! Ζητούμε ΑΛΛΑΓΗ, ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ και ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ στον ΑΣΕΠ!!!!!