• Σχόλιο του χρήστη 'Ελένη' | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:57

    Αρχικά, εύχομαι υπομονή σε όλους τους εκπαιδευτικούς που μπαίνουν σε τάξεις και διδάσκουν τα παιδιά μας υπό συνθήκες δύσκολες, με μισθούς εξευτελιστικούς (ωρομίσθιοι) και μακριά από τα σπίτια τους. Πραγματικά για όλους εμάς το σύνθημα "πρώτα ο μαθητής" μόνο αβάσιμος ιδεαλισμός μπορεί να χαρακτηριστεί και παρολαυτά έχουμε ακόμα το κουράγιο να δίνουμε την ψυχή μας μέσα στις τάξεις από αγάπη στους ανθρώπους που έχουμε μπροστά μας. Ως πότε όμως θα το παίζουμε ήρωες; Δεύτερον, περιμέναμε πολύ καιρό να βγει το νομοσχέδιο για να ξεκαθαριστούν επιτέλους οι ασάφειες των εξαγγελιών της υπουργού. Ακόμα όμως και τώρα εξακολουθώ να βλέπω ασάφειες και γενικόλογες προτάσεις. Αυτή τη στιγμή χιλιάδες εκπαιδευτικοί είχαν οργανώσει τη ζωή τους προσβλέποντας στο 24μηνο και εν μια νυκτί, τα πάντα φαίνεται να ανατρέπονται. Νομίζω ότι τέτοιου είδους αιφνιδιασμοί υποβαθμίζουν ακόμα περισσότερο τη θέση των εκπαιδευτικών, καθώς στο καθεστώς ανασφάλειας που ήδη εργάζονται προστίθεται ακόμα μια αβεβαιότητα. Θέλω να επισημάνω ότι το σύστημα 60 - 40, ουδέποτε αμφισβητήθηκε από κανένα για την αντικειμενικότητά του. Κανένας από όσοι δουλεύουν αναπληρωτές και ωρομίσθιοι, δεν έχει καταφύγει σε "μέσον" και όλοι αξιοκρατικότατα μπήκαν στην εκπαίδευση μέσω ΑΣΕΠ, που τόση σημασία του δίνει η κυρία υπουργός. Βεβαίως το πόσο αξιόπιστα κρίνει το ΑΣΕΠ την ικανότητα ενός εκπαιδευτικού είναι άλλη υπόθεση. Θα συμφωνήσω απόλυτα με την πρόταση της κυρίας Όλγας Δρόσου που έχει αφήσει σχόλιο λίγο πιο κάτω. Αξιώνουμε άμεση διευκρίνηση της μεταβατικής περιόδου και σαφή προσδιορισμό της χρονικής της διάρκειας καθώς και τους εκπαιδευτικούς που αφορά. Δεν είναι δυνατόν εκπαιδευτικοί που έχουν ήδη προυπηρεσία η βρίσκονται κοντά στο διορισμό να υφίστανται τέτοιου είδους δοκιμασία.