Αρχική Υπηρεσιακές Μεταβολές του Εκπαιδευτικού Προσωπικού - Κρίση και την Επιλογή των Στελεχών της Εκπαίδευσης1. Σύστημα Πρόσληψης ΕκπαιδευτικώνΣχόλιο του χρήστη πε02 | 4 Δεκεμβρίου 2009, 13:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αν πραγματικά επιθυμείτε την ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ του διαγωνισμού του ΑΣΕΠ ως προϋπόθεση είναι η ΕΞΥΓΙΑΝΣΗ του. Παραθέτω ορισμένες μόνο θέσεις. Επιβάλλεται η προκήρυξη του διαγωνισμού να συνοδεύεται από την ΑΚΡΙΒΗ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ ΔΙΕΞΑΓΩΓΗΣ του διαγωνισμού. Ο ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ της ΥΛΗΣ των εξετάσεων πρέπει να είναι ΣΑΦΕΣΤΑΤΟΣ και να συνοδεύεται από ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ σε ΟΛΑ τα εξεταζόμενα ΓΝΩΣΤΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ, δηλαδή και στα τόσο «ύποπτα» ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ και στην «ομιχλώδη» ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ. Η ΑΣΑΦΕΙΑ είναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ και εξυπηρετεί μόνο τα συμφέροντα μεγάλων πανεπιστημιακών φροντιστηρίων και όλων των εμπλεκόμενων.... Τα ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ να αποτελέσουν αντικείμενο ΚΟΙΝΗΣ ΕΞΕΤΑΣΗΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ και ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ (καθώς παρατηρείται ότι η δυσκολία των θεμάτων διαφοροποιείται κατά κλάδο και ειδικότητα και είναι ανάλογη κάθε φορά με την προσφορά και ζήτηση....) Δεν ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΙΣΟΤΙΜΑ;;;;;;;;; Η ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ θα πρέπει επιτέλους να μην εξετάζεται ως ΓΝΩΣΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ, αλλά στην μορφή των ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΩΝ Τα ΘΕΜΑΤΑ των εξετάσεων, οι ΟΔΗΓΙΕΣ προς τους ΔΙΟΡΘΩΤΕΣ και ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ «ΣΩΣΤΕΣ» ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ να αναρτώνται ΑΜΕΣΑ στο διαδίκτυο από την ΕΠΙΣΗΜΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ του ΑΣΕΠ. Να κατοχυρωθεί το δικαίωμα μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων, οι εξεταζόμενοι να ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ στα γραπτά τους ΚΑΙ στις ΔΙΟΡΘΩΣΕΙΣ των εξεταστών κι επιπλέον να μπορούν να ζητούν ΑΝΑΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ του γραπτού τους. Και τελικά να ΑΞΙΟΛΟΓΗΘΟΥΝ αυτοί που βάζουν τα θΕΜΑΤΑ!!!!!