• Σχόλιο του χρήστη 'Πανοπούλου Παναγιώτα' | 4 Δεκεμβρίου 2009, 13:01

    Επικροτώ την προώθηση του ολοήμερου σχολείου στο Γυμνάσιο και στο Λύκειο προκειμένου α) να μειωθεί η παραπαιδεία που απομυζά την ελληνική οικογένεια και β) να γίνει αποσυμφόρηση όλων των εκπαιδευτικών κλάδεων και ιδιαίτερα των φιλολόγων. Είναι άδικο εκπαιδευτικοί που πέρασαν στο Πανεπιστήμιο με υψηλές επιδόσεις, τελείωσαν τη φιλολογία με άριστα και διαθέτουν όλα τα απαραίτητα προσόντα να φτάνουν 40 χρονών και να είναι αδιόριστοι τη στιγμή που οι δάσκαλοι διορίζονται μόνο με τη βεβαίωση ότι έχουν περάσει όλα τα μαθήματα χωρίς να ορκιστούν. Όσον αφορά τους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων θα ήθελα να γίνει το εξής: Οι εγγεγραμένοι στον πίνακα των αναπληρωτών εκπαιδευτικοί, προκειμένου να συγκεντρώσουν τα μόρια της προυπηρεσίας τους, έχουν διανύσει χιλιόμετρα και χιλιόμετρα πηγαίνοντας από σχολείο σε σχολείο. Γι' αυτό συμφωνώ με την πρόταση της ΟΛΜΕ να απορροφηθούν όσοι είναι εγγεγραμμένοι στον πίνακα. Επιπρόσθετα γιατί να μην διδάσκεται το μάθημα της Γλώσσας στην Ε' και ΣΤ' του Δημοτικού από φιλολόγους; (ιδιαίτερα από τη στιγμή που αντίστοιχα εξειδικευμένα μαθήματα όπως Πληροφορική, ξένες γλώσσες κ.α. διδάσκονται στο Δημοτικό από εκπαιδευτικούς αντίστοιχης ειδικότητας) Ολοκληρώνοτας θα ήθελα να τονίσω ότι ο τελευταίος διαγωνισμός του ΑΣΕΠ αφορούσε 480 θέσεις φιλολόγων.Οι υπόλοιποι τι θα απογίνουν; Επιπλέον στον κλάδο των φιλολόγων έχουν χαρακτηριστεί ως φιλόλογοι οι απόφοιτοι παραμφερών σχολών φιλοσοφικής, με αποτέλεσμα να είναι πολλές χιλιάδες οι διαγωνιζόμενοι.