• Σχόλιο του χρήστη 'Θεοδότα Εκπαιδευτικός' | 25 Νοεμβρίου 2009, 20:58

    ΕΙΜΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΥΜΦΩΝΗ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ Ο ΔΙΟΡΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΟΝΟ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ. ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ. Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΟΥΝ ΟΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΜΑΣ ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΕΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΠΟΥΔΕΣ ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΠΟΥΔΑΣΑ ΦΙΛΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΟΛΑ ΤΑ ΕΦΟΔΙΑ ΠΟΥ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ.ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΖΩ ΘΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΟΛΟ ΚΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΘΑ ΓΙΝΟΜΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ.ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΥΛΗ ΠΟΥ ΔΙΔΕΤΑΙ. ΔΕΝ ΘΕΩΡΩ ΣΩΣΤΟ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΜΕ ΠΗΓΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ, ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΒΙΒΛΙΟ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΦΟΥ ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΟΥΜΕ ΦΥΣΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ. ΚΑΙ ΜΙΛΩ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΠΟΥ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΠΕΡΙΕΧΟΥΝ ΤΟΣΗ ΛΕΠΤΟΜΕΡΕΙΑ ΠΟΥ ΑΜΦΙΒΑΛΛΩ ΑΝ ΜΠΟΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΩΣΤΑ. ΕΚΤΟΣ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΠΕΡΙΕΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΥΛΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΒΙΒΛΙΩΝ. ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΟΤΑΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ; ΕΠΙΣΗΣ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΥΛΗ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΚΟΜΜΑΤΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΑΥΤΗ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΕΔΟΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ Η ΣΧΕΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ-ΜΑΘΗΤΗ. ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ, ΝΕΑ-ΕΚΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΘΕΩΡΩ ΠΩΣ ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΗΝ ΥΛΗ ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΔΙΔΑΞΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ. ΔΕΝ ΖΗΤΩ ΕΥΚΟΛΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΥΛΗ. ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΙΣΧΥΩΝ ΕΩΣ ΤΩΡΑ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΑΓΚΑΖΕΙ ΠΟΛΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΦΕΥΓΟΥΝ ΣΤΗΝ ΛΥΣΗ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 2000 ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΕΣ ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ. ΓΝΩΡΙΖΩ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΠΕΤΥΧΑΝ ΜΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ. ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΚΡΙΝΩ. ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ ΜΑΛΙΣΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΡΙΖΟΜΑΙ. ΤΕΛΟΣ, ΑΚΟΥΣΑ ΠΩΣ ΤΑ ΓΥΜΝΑΣΙΑ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΑ ΠΡΟΚΕΙΤΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΟΛΟΗΜΕΡΑ. ΠΙΣΤΕΥΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΠΩΣ ΕΤΣΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΘΑ ΑΠΟΡΡΟΦΗΘΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΘΑ ΧΤΥΠΗΘΕΙ Η ΠΑΡΑΠΑΙΔΕΙΑ ΣΤΟΝ ΠΥΡΗΝΑ ΤΗΣ ΔΙΝΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΜΙΑ ΑΝΑΣΑ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΗ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΑ ΔΙΔΑΚΤΡΑ ΤΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΩΝ. ΑΣ ΛΗΞΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ ΤΟΠΟΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ.