Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Χριστακόπουλος Δημήτρης | 9 Αυγούστου 2016, 16:45
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αφού έγινε κατανοητό ότι ΜΟΝΟ με τα "κριτήρια" ε), στ) , ζ) κλπ του προηγούμενου Νόμου 3699/08 ΔΕΝ μπορεί να δικαιούται μετάθεση ένας μόνιμος στην Ε.Α.Ε., κάνατε και το καλό να αφαιρέσετε τα μεταπτυχιακά στη σχολική ψυχολογία στη διατύπωση από τα κριτήρια, στα οποία οι κάτοχοί τους είχαν διδαχθεί την πλήρη αντιμετώπιση των μαθητών ως "ατόμων με προβλήματα" προς "ατομική αντιμετώπιση/παρέμβαση" , ιατρικοποιώντας την υποτιθέμενη Εκπαίδευση. Μαθαίνω ότι αυτή η αφαίρεση του μεταπτυχιακού τίτλου στη σχολική ψυχολογία έγινε εκ παραδρομής και θα προστεθεί στο τελικό Νομοσχέδιο που θα κατατεθεί στη Βουλή. Ότι κάποια πράγματα δεν αλλάζουν σε αυτή τη χώρα το ήξερα: Άλλωστε τί θα απογίνουν τόσοι κάτοχοι τέτοιων τίτλων; Κατανοητό: Στην Ελλάδα ζούμε και το κυρίως πρόβλημά μας είναι πρόβλημα "αντίληψης" (και της Εκπαίδευσης και των μαθητών της) και τα "δικαιώματα" δεν μπορούν να αφαιρούνται "έτσι"...ακόμα κι αν είναι για κάτι "καλό"! Αφού, λοιπόν, θα ξαναβάλετε τα μεταπτυχιακά στη Σχολική ψυχολογία, προτείνω να βάλετε και μεταπτυχιακά στη Φιλοσοφία της Εκπαίδευσης και στην Κοινωνιολογία της Εκπαίδευσης, καθώς η Παιδεία (ασχέτως "Ειδικής") είναι και θέμα αντίληψης και κοινωνίας. Αλλιώς, αφήστε το ως έχει, που είναι και το ορθό: Μιλάμε για Ε.Α.Ε---> μεταπτυχιακά στην Ε.Α.Ε. Τί δουλειά έχει η Σχολική ψυχολογία; Επειδή το έβαλε η δημιουργός του 3699 πριν 8 χρόνια, όπως το φαντάστηκε; Ότι θίγονται δικαιώματα το καταλαβαίνω. Αν είναι να μπουν αυτά, όπως εκ παραδρομής αφαιρέθηκαν, ΤΟΤΕ να προστεθούν και τα προτεινόμενα. Ότι θέλουμε "Αγωγή" και ΜΟΝΟ για τα παιδιά μας το ξέρω και το βλέπω στην πράξη, κι ας διατεινόμαστε το αντίθετο: Βλέπουμε τι γίνεται στην πράξη. Ας έχουμε όμως και κάποιους με αντίληψη και κοινωνία να σταθμίζουν τη μπαλάτζα και λίγο προς "Εκπαίδευση". Ότι θα γεμίσουμε με νέα βιομηχανία μεταπτυχιακών δεν το αρνούμαι. Είναι μονόδρομος, όμως, όταν βάζουμε αυτά τα κριτήρια α), β), γ) , δ) ως "επαρκή" για την Εκπαίδευση και δεν μπρούμε να κάνουμε αλλιώς παρά να έχουμε "τυπικά κριτήρια". Αααα και δεν έχει νόημα να φτιάχνουμε Νόμους: Την Παιδεία την κάνουν οι άνθρωποι και οι αντιλήψεις τους. Κανείς Νόμος δεν μπορεί να το αλλάξει αυτό. Ελπίζω να γίνει δεκτή η πρότασή μου και να προστεθούν και αυτοί οι 2 τίτλοι μεταπτυχιακών για την Ε.Α.Ε.