Αρχική Τροπολογία σε σ/ν ρυθμίσεις για την Ελληνόγλωσση ΕκπαίδευσηΆρθρο 01 – Θέματα Ειδικής Αγωγής και ΕκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σωτηρία Β. | 9 Αυγούστου 2016, 17:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θα ήθελα να απαντήσω σε όλους αυτούς που κατηγορούν τους αποφοίτους ΕΑ ως ημιμαθείς σε παιδαγωγικά θέματα/μαθήματα και με ελλιπείς γνώσεις, ότι θα ήταν καλό -για μην εκτίθεστε πρώτα απ όλα εσείς οι ίδιοι- να μελετήσετε τον οδηγό σπουδών των τμημάτων (Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδική Αγωγής, Π.Θ. και Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής Πολιτικής, ΠΑΜΑΚ) και τα παιδαγωγικά μαθήματα που προσφέρουν οι σχολές αυτές. Προσωπικά αποφοίτησα από το ΠΤΕΑ με 73 μαθήματα, εκ των οποίων 17 μαθήματα ανήκαν στην κατηγορία Ψυχολογία-Γλώσσα και 12 στην κατηγορία Παιδαγωγικά-Κοινωνιολογία. Τέλος στο τρίτο έτος των σπουδών έκανα πρακτική άσκηση στην γενική αγωγή. Πραγματικά θεωρώ ότι είναι άσκοπο, ανόητο και μικροπρεπές να προσπαθεί ο καθένας να υποβαθμίσει τις σπουδές άλλων κλάδων, από τη στιγμή που δεν έχει προσωπική εμπειρία.